AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Altså, en type skjøteledning med flere kontakter.... Hva kaller man det? En splitter? Vi hadde med oss til Thailand en gang. I innsjekket koffert. Gikk greit på Gardermoen, men kofferten ble holdt igjen da vi skulle hjem fra Thailand og kom ikke før dagen etter fordi de måtte sjekke hva det var. Nå skal vi til London. Ønsker igjen å ha med en sånn skjøteledning (aner jo aldri hvor mange kontakter det er på hotellrommet). Hvor pakker man den? I håndbagasjen eller i innsjekket koffert? Anonymkode: a0587...d8c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Forgrening? Hadde puttet den i innsjekket bagasje. Anonymkode: 5b294...a2c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Forgrening heter det kanskje ja.... Ja, hadde den i innsjekket bagasje sist, men da ble det altså krøll da vi skulle hjem.... Anonymkode: a0587...d8c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 Husk at stikkene i UK ikke er like de norske, så dere trenger adapter også. Jeg har hatt både adaptere og den lange kabelen til Mac-laderen min i innsjekket bagasje uten problemer, så ville nok pakket en forgrening innsjekket bagasje og ikke håndbagasjen. Men om du har hatt problemer med det tidligere er det jo ikke verre enn å putte den i håndbagasjen, tar vel ikke så mye plass? Anonymkode: 439d1...fef
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forgrening heter det kanskje ja.... Ja, hadde den i innsjekket bagasje sist, men da ble det altså krøll da vi skulle hjem.... Anonymkode: a0587...d8c Er litt forskjell på å reise fra Thailand og London, da... Det går nok med 99,9% sannsynlighet helt fint å ha den i kofferten. Anonymkode: 92e62...b86
Gjest Reputation Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 Vi kaller det "padde" der jeg er fra. Har aldri hatt problemer å reise med det. De vet jo hva det er i Thailand også. Det er helt normalt produkt der, så hvorfor det var grunnen til å holde igjen kofferten syns jeg var merkelig. Men de er nøye på andre ting som skjell, koraler, buddha figurer osv. Ta det med i innsjekket koffert. Har det med hver gang jeg reiser, aldri hatt et problem og jeg reiser mye.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 Pakk det hvor du vil! Om de lurer på hva det er så kommer de til å spørre uansett. Det er fult lovlig å ha den i håndbagasjen! Anonymkode: c8b7c...83a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #8 Skrevet 20. februar 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at stikkene i UK ikke er like de norske, så dere trenger adapter også. Jeg har hatt både adaptere og den lange kabelen til Mac-laderen min i innsjekket bagasje uten problemer, så ville nok pakket en forgrening innsjekket bagasje og ikke håndbagasjen. Men om du har hatt problemer med det tidligere er det jo ikke verre enn å putte den i håndbagasjen, tar vel ikke så mye plass? Anonymkode: 439d1...fef Ja, adaptere har vi, og de har jeg tenkt å ha i innsjekket koffert... Vet ikke om det var kombinasjon av "klump og ledning" de reagerte på da de gjennomlyste kofferten... Da putter jeg dem i kofferten. Det gikk jo greit ut fra Gardermoen sist, og det er jo da det er viktigst å få med seg bagasjen. Hva de gjør på Heathrow får vi evt ta når det kommer Tusen takk alle sammen! Anonymkode: a0587...d8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå