AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Når fikk du mensen etter MA? Hadde cytotec kur for 3 uker siden. Er så spent på når jeg får mensen igjen, sykehuset sa 4-6 uker. Lurer på hvor lang tid det tok for andre Anonymkode: 45924...ec8
Kaiaermeg Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Det ble oppdaget MA med meg da jeg var i uke 7, og SA'en startet av seg selv en uke etterpå. Da blødde jeg i til sammen 10 dager, og fikk deretter EL 21 dager etter første blødningsdag, og mensen 14 dager etter EL. Så fra første blødningsdag i SA'en til neste mens var det ca 36 dager. Både før og etter det har jeg hatt syklus på 28 dager Er ikke sikkert det er til hjelp siden kroppen min ordnet opp selv, men...
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Jeg hadde eggløsning 12 dager etter den aborten(medisinsk med cytotec) og mens en uke etter det igjen, med andre ord altfor kort lutealfase. Hadde litt ustabil syklus(bla kort lutealfase) og småblødninger i noen mnd etterpå, så jeg ble ikke gravid igjen før 5 mnd etter MA Var 11 uker når MA ble oppdaget. Anonymkode: 658a5...629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå