Gå til innhold

Hvilken kalkulator bør jeg velge?

Leilaaa

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en kalkulator som jeg skal bruke til eksamenforberedelser og på eksamen. Trenger tips til en bra kalkulator som er tillatt på eksamen. Fag. 1P, 2P, R1, (privatist) 

takk på forhånd for tips:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler slik grafisk kalkulator som du kan få kjøpt på staples. Husker jeg brukte en slik på matte-eksamen noen år tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Fridusen skrev:

Anbefaler slik grafisk kalkulator som du kan få kjøpt på staples. Husker jeg brukte en slik på matte-eksamen noen år tilbake.

Navn på den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med skolen din hva de anbefaler. Det er dumt å kjøpe en som viser seg å ikke være tillatt å bruke på eksamen. 

Anonymkode: 8e845...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er privatist. Så har ikke noe skole...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hør med skolen din hva de anbefaler. Det er dumt å kjøpe en som viser seg å ikke være tillatt å bruke på eksamen. 

Anonymkode: 8e845...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden skal du ta 1P, 2P og R1? Normalt tar man 1T og deretter R1.

Alle kalkulatorer skal være tillatt, så lenge de ikke gir mulighet til å kommunisere med andre. En grafisk kalkulator kan være veldig nyttig. Kalkulatoren du spør om er så vidt jeg kan forstå grei. :) Tror muligens jeg brukte Casio FX-9860GII da jeg tok 1T.

Anonymkode: 72d29...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalkulatoren jeg tenker på er en Casio FX-9860GII, den er som sagt veldig dyr. Men jeg arvet den av faren min.

On ‎20‎.‎02‎.‎2018 at 9:43 AM, Leilaaa said:

Navn på den? 

Kalkulatoren jeg tenker på er en Casio FX-9860GII, den er som sagt veldig dyr. Men jeg arvet den av faren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casio FX-9860GII er en veldig bra kalkulator. "Veldig dyr"? Den koster 1300 kr, og det er da ikke dyrt når det kommer til en sånn type kalkulator. Da jeg kjøpte min kostet den 1600 kr. Det er sikkert mulig å kjøpe brukt, for "alle" har den

Anonymkode: 2cd0a...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...