Gå til innhold

Hvilket hundefôr bruker du?

Hvilket hundefôr bruker du på hunden din?  

1 stemme

1. 1. Hvilket hundefôr bruker du på hunden din?

• Eukanuba
      4
    • Hills
      3
    • Pro Plan
      0
    • Royal Canin
      4
    • Olivers
      10
    • Labb
      2
    • Fôr fra daglivarehandelen
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en liten avstemning her ange hundefôr fordi jeg er så usikker på hva slags fôr jeg skal gå over til med den nye hunden min..

Men vær så snill og ikke slå hånda av meg selvom jeg staver det feil... :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Labb og har gått over til Olivers nå. Det er for nytt til at jeg har gjort meg noen erfaringer, men det å få alt levert på døren passet meg veldig bra.

Kattematen går ihvertfall ned på høykant hos pus, det gjør hundematen også. Hunden er litt mer forsiktig, men han er sånn en som spiser i rykk og napp allikevel. Han nekter ihvertfall ikke å spise, det er det viktigste.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hadde jeg kunnet velge fôr hadde jeg garantert gått på Oliver's!! Det kan jeg virkelig anbefale :)

Men pga min lille jente er allergisk så får hun en blanding av allergifôr og hjemmelaget mat... Nå skal vi bestille Norwegian Polar, og se om hun tåler det.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Olivers! Kjempebra service, og gode priser i forhold til det man får: Nemlig topp vare!

Hunden min har alltid drøyet det litt med å spise, nå hopper han og danser hver eneste dag, blir med bort til matdunken for å liksom sjekke "hva får jeg i dag hva får jeg i dag?!! OLIVEEEERS!!!". Blir helt gal av glede når jeg tar av lokket og det lukter Olivers i daaaaag og, åååh hvilken lykke! :ler:

Han hopper og danser faktisk så mye at han faller og slår seg... :ler:

Og nå har han fått det i noen måneder, og pelsen har blitt blank og fin, han har ikke antydning til flass lengre, og potene som ALLTID har vært tørre og sprukne begynner å bli bedre :)

Og at maten blir levert på døren er jo bare helt :tommelsmil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gratulerer med den nye hunden som kommer. Hva slags rase?

Vi bruker Oliver's.

Skrevet

Det er en Dogo Canario, en spansk rase. Det er en fôrvertavtale vi har ho på så ho er jo ikke vår på papiret, men alikevel er ho "den lille" prinsessa mi. Oppdretteren har brukt Royal Canin på ho, vi pleier å bruke Eukanuba... men ho skal gå på valpe fôr uansett pga ho er litt tynn (er 1,5 år)

Kan jo legge inn bile av ho vist det er noen som er nysgjerrige på hvordan ho ser ut..

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan jo fôre henne med vom også, veldig bra. Eller Norwegian Polar. :-)

Skrevet
Kan jo legge inn bile av ho vist det er noen som er nysgjerrige på hvordan ho ser ut..

JA!!! Det hadde vært gøy å se bilde.

Selv bruker vi Olivers til Amstaffen vår, og er kjempefornøyd!

Han har tidligere hatt antydning til eksem (vanlig for rasen), men etter vi bytta til Olivers + tilskudd av Omega 3 i foret, så er han helt fin igjen.

Han ser ut til å elske smaken på det også, for nå kaster han seg mer over maten, enn det han noen gang tidligere har gjort.

Skrevet

JA!!! Det hadde vært gøy å se bilde.

Selv bruker vi Olivers til Amstaffen vår, og er kjempefornøyd!

Han har tidligere hatt antydning til eksem (vanlig for rasen), men etter vi bytta til Olivers + tilskudd av Omega 3 i foret, så er han helt fin igjen.

Han ser ut til å elske smaken på det også, for nå kaster han seg mer over maten, enn det han noen gang tidligere har gjort.

Har lagt inn link til bildene i egen trå.. :wink:

Skrevet

Har akkurat sett på bildene nå...Hun var kjempesøt!!!

:hjerte:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Du kan jo fôre henne med vom også, veldig bra. Eller Norwegian Polar. :-)

Hei, jeg tenker på å bestille Norwegian Polar i morgen til min allergiske hund. Er dette et bra fôr eller?

Gjest Anonymous
Skrevet

Anthon er snart 4 mnd og han går på Hills' lam og ris.

Skrevet

Jeg bruker Royal Canin. Utrolig bra, og når jeg så hvilke underverker det gjorde på min gamle hund. Hun endret helt oppførsel når hun gikk fra annet for til Royal Canin. Til store glede og lettelse for både oss og henne.

Hva er dette Oliver's foret for noe? Jeg har aldri hørt om det jeg? Trodde jeg hadde ganske god peiling på for, men der tok jeg vel kanskje feil, hehe...

Et annet for som er å anbefale er Kobuk.

Norwegian Polar er et bra for Lilleulv :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Ingen av de over.. Vi bruker Happy dog og er veldig fornøyd med det.

Skrevet

Hva er dette Oliver's foret for noe?

Lurer jeg også på...

Og "leveres på døren..." :roll:

Fortell!! :P

Skrevet

Bruker ingen av de over, men Lone Star. Fungerer kjempefint til jenta mi. Passe hold, fin pels og god matlyst. Litt vom av og til.

Skrevet

Oliver`s. Har akkurat begynt på det. Håper valpen blir fornøyd denne gangen..

Skrevet

Bruker Royal Canin, men må si at jeg vurderer å prøve Oliver's etter alt skrytet jeg har sett her inne. Ikke minst høres det fristende ut å få det levert på døra...

Noen som har hatt hunder med dårlig pels/kløe som har prøvd Olivers? Har det i så fall hatt noen effekt?

Gjest Ninakanin
Skrevet

min hund hadde kjempefæl pels, tørr og flassete, blass og stiv.

Nå har han glatt, nydelig skinnende pels uten flass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...