Gå til innhold

Thontester siden krasjet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som ville teste en gratis natt på hotell thon, men siden krasjet? Dette er litt for dårlig når de reklamerer så heftig for en kampanje, de burde være klar for den nettrafikken. Kommer ingen vei her.  

Anonymkode: db64b...6b6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kræsja her og 

Skrevet

full kræsj.. Kjedelig..

Anonymkode: 29f79...275

Skrevet

Stuck på siden der man velger dato.  Det står bare " Et øyeblikk, vi henter priser"

Skrevet

Her var det en melding om at de beklager og nettrafikken tok siden. Ba meg vente noen minutter, nå er det tilbake til full krasj. 

Skrevet

Venter fremdeles på denne jeg :

Vi har sendt deg en e-post

Klikk på lenken i e-posten for å logge inn, eller skriv inn koden du fikk tilsendt i feltet under

Skrevet

Gir opp kommer ingen vei , fikk til slutt sett hvilke datoer som var ledig i Oslo var i morgen overimorgen og fre og lør, men kom ikke videre og jeg satt klar med siden oppe på tlf en time før . Satt å kikket når sekundet visste 00.

Skrevet

Logget inn en time før i tilfelle så slapp å logge inn når rushet kom. I Trondheim er det  7 dager ledige men står å rotere på datoene enda.

Kom forbi thontest med en del oppdateringer men nå er det stuuuuck.

Skrevet

Her står det at en masse småsteder og sånt er fullt, men at oslo har over 100 rom igjen, skjønner ikke hvordan noen kom gjennom.

Skrevet

Hva står det under trondheim? Tørs ikke å oppdatere her. 

Skrevet
13 minutter siden, maryjo skrev:

Hva står det under trondheim? Tørs ikke å oppdatere her. 

Kommer ikke lenger til romoversikt, er bare på den siden hvor de ber folk prøve igjen senere pga stor pågang

Skrevet

Jeg kom inn fikk valgt dato og hotell og de «holdt av rommet» så kræsja det :(

Skrevet

Jeg fikk booket :)

Anonymkode: 15e3b...6ea

• Liker 2
Skrevet

Venter fortsatt på rommene Hehe 

Skrevet

Ingen ledige rom i Oslo.. typisk :dry:

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk booket :)

Anonymkode: 15e3b...6ea

Så bra :)

Skrevet

Jeg kommer ikke inn på "se romoversikt" engang. Det var stusselige greier.

Anonymkode: de240...164

Skrevet

Jeg logget inn en halvtimes tid før og satt klar klokka 9.  Da kræsjet siden.  Måtte i et møte og prøvde da jeg var ferdig i 10-tida.  Fikk opp samme side som @maryjo hvor det stod at det var 63 ledige rom i Oslo.  Kom ikke videre og måtte gi meg da jeg måtte ta en telefon.  En halvtimes tid prøvde jeg igjen og da var det vel 10 rom ledig i Oslo.  Kom videre og fikk opp at det var ledig både fredag, lørdag og søndag denne uka.  Uansett hvem av dagene jeg klikket på fikk jeg beskjed om at det ikke var flere ThonTester rom igjen.  Gikk ut og inn igjen, da var det nede i 6 ledige rom i Oslo.  Kom nok en gang videre og det var ledige rom fredag og søndag.  Samme beskjed da jeg klikket på dagene, at det ikke var ledige rom igjen.  Ga opp og tviler på at jeg gidder å prøve igjen neste gang de legger ut rom.

Stusselige greier ja!  De har markedsført dette "stuntet" heftig og da er det håpløst at serveren kneler av trafikken, de burde forventet at det "smalt" klokka 9 i dag.

Anonymkode: 1cbd8...f6d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...