Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. God morgen alle. 

Er 8dager for sent og idag tok jeg GT test fra ebay, slike strips. De ble først helt hvit og jeg regnet med at de var negativ. Etter x antall tester brukt tidligere, er i 5 prøveperiode. Gadd ikke bry meg mere om det og satt videre på toalettet imorges å gjorde meg ferdig. Skulle til å hive testene og ser at begge to har svak strek. Det har ikke skjedd før! 

Så, nå er jeg litt spent. Skal kjøpe meg en ordentlig test fra apoteket idag for å ta imorgen tidlig. 

Har noen erfaringer med disse stripsene fra ebay? Fått positiv utslag og vært gravid? Nå skal jeg ikke ta gleden på forskudd i tilfelle men må ærlig innrømme jeg skvatt til og kjente en liten glede! 😊 

Snapchat-669514909.jpg

Skrevet

Gratulerer! Helt vanlige og klart positive tester. 

• Liker 5
Skrevet

Brukt strips og billigtester fra eBay selv, positivt har stemt det☺️ Grattis!

Skrevet

Spennende dette da. Å vist tilfellet faktisk er positivt så takk! Men skal som sagt dra å kjøpe en ordentlig test fra apoteket så jeg kan ta i morgen for å være sikker. Krysser fingrene ❤

Skrevet

Jeg tok en test fra ebay, og den ble først blank og negativ, og etter å ha ligget i noen minutter ble den positiv. Det stod i beskrivelsen at resultater som fremkommer etter noeb minutter kan være feil. Ta en til eller ta en ordentlig en fra apotek :)

Anonymkode: d6102...db5

Skrevet

Ser absolutt positiv ut ja :) Det jeg gjorde var å dyppe noen i urin, og noen i vann. Da så jeg tydelig forskjell :D 

Skrevet

Jeg har brukt mange sånne tester fra Ebay opp gjennom (livredd for å bli gravid). De har alltid vært negative, og det har jo også stemt. En gang var ei venninne usikker på om hun var gravid, så hun fikk noen sånne tester av meg. De viste positivt (på samme måte som dine), og hun var gravid.

Anonymkode: a6661...d65

Skrevet

Vi brukte kun de i prøveperioden, stemte de. Gratulerer så mye :) 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok en test fra ebay, og den ble først blank og negativ, og etter å ha ligget i noen minutter ble den positiv. Det stod i beskrivelsen at resultater som fremkommer etter noeb minutter kan være feil. Ta en til eller ta en ordentlig en fra apotek :)

Anonymkode: d6102...db5

Må være en del minutter isåfall, skal leses av innen 5 min :)

Anonymkode: 66f94...613

Skrevet

Testene mine fra ebay var positiv 4 dager før cb digital, så ikke bli skuffet dersom testen fra apoteket er negativ i morgen.

Skrevet

Det var en sånn test jeg testet positivt med først! Ser klart positive ut. :)

Skrevet

OKEI!!! Kjøpte dobbeltester i ettermiddag fra apoteket. Skulle spare begge til morgenen, klarte ikke vente. Måtte prøve en i ettermiddag, og den er positiv! Herregud jeg er gravid! 😍 den kom opp rimelig kjapt! Takk for svar alle ❤ 

Snapchat-1302434671.jpg

• Liker 5
Annonse
Skrevet
38 minutter siden, Hege899 skrev:

gratulerer så mye ❤

Takk ❤

Skrevet

Min erfaring med e-bay tester er at de bruker lang tid, men er korrekte. Jeg trodde også jeg hadde fått en negativ test, men heldigvis kastet jeg den ikke med en gang, og sakte men sikkert ble den positiv. 

Anonymkode: 3b011...671

Skrevet

Gratulerer!!! ❤

Skrevet

Tusen hjertelig takk alle sammen ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...