AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Når man bor i Oslo. Hva blir det letteste? Hvordan komme seg til legoland billigst mulig? Og hvor mye kan man forvente seg av utgifter osv? Anonymkode: 9bac3...854
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Enten kjøre hele veien fra Norge, eller ta båten over og kjøre til legoland, eller å fly til billund. Men hva som blir billigst vet jeg ikke, man må nesten undersøke priser for alle alternativene Anonymkode: 56af9...ee5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Skrevet 21. februar 2018 Fly til Billund eller båten fra Larvik, vil jeg tro. Du kan bestille hele oppholdet på billund på båtens hjemmeside, da ser du hvor dyrt det blir. Anonymkode: 9fcb5...47c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 På 21.2.2018 den 8.12, AnonymBruker skrev: Fly til Billund eller båten fra Larvik, vil jeg tro. Du kan bestille hele oppholdet på billund på båtens hjemmeside, da ser du hvor dyrt det blir. Anonymkode: 9fcb5...47c Tror bil blir billigere Anonymkode: 9bac3...854
Gjest blåbærpike Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Dette er ikke svar på spørsmålet ditt, men et tips. Vi velger Legoland Windsor fremfor Legoland Billund. Det er billigere med flybilletter til til London fra Gardermoen enn det er til Billund, toget til Windsor tar en halvtime og det er nok av hotell og andre overnattingssteder utansett om man vil bo nær Legoland eller sentralt i London.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå