Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sammensatt skulderproblematikk med artrose i både glenohumeral ledd og AC-ledd samt
tendinopatier og betydelig muskel stramminger

Restless leggs.

Gpr nå på 2dre året med aap og nav har etterspurt fastlegen om min helsetilstand.

Hva fasrlegen har skrevet om min mulighet til å fungere i jobb vites ikke, da jeg ikke har tilgang til disse dokumenter.

Vil dette bidra til videre aap eller ?

Anonymkode: 45cfc...204

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med det som gjør at du ikke kan jobbe?

Anonymkode: 8112e...36b

Skrevet

Hvorfor i all verden jobber du ikke? Både meg selv og flere jeg kjenner kjenner flere langt mer utbredt/alvorlig muskel og skjelettplager som er i full jobb. Her handler det om evnen til å trene seg bedre og jobbe, et glimrende eksempel på at alt for mange får aap som bare ikke gidder å ta tak i egen situasjon. 

Anonymkode: 21c05...824

• Liker 2
Skrevet

Jobber du ikke, men stønad?

Jeg har fibro, artrose i en begge knær,og en skulder. Allergier, chrons. 

Jeg har heller ikke noe valg. Jeg har 100% jobb, men alternativ til trygd så blir det lite igjen. Vil ikke dekke for boligutgifter og det faste. 

Skal sies at jeg trener. Og jeg har sykmld innimellom når jeg går på tablettkurer og smertene tar overhånd. Hadde jeg ikke jobbet så hadde jeg vært mye verre

Anonymkode: 4179a...487

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

sammensatt skulderproblematikk med artrose i både glenohumeral ledd og AC-ledd samt
tendinopatier og betydelig muskel stramminger

Restless leggs.

Gpr nå på 2dre året med aap og nav har etterspurt fastlegen om min helsetilstand.

Hva fasrlegen har skrevet om min mulighet til å fungere i jobb vites ikke, da jeg ikke har tilgang til disse dokumenter.

Vil dette bidra til videre aap eller ?

Anonymkode: 45cfc...204

Tror du vi saksbehandler aap her på forumet? Har legen din krysset av på at du ikke får lese erklæringen til Nav så har du nok flere diagnoser enn den du oppgir her. Alternativt er det andre ting du ikke har godt av å få vite. 

Anonymkode: 81b17...3df

• Liker 2
Skrevet

Du har rett til innsyn i dokumentene hos NAV. Det er bare å be om. Diagnoser har lite å si. De fleste diagnoser kommer i mild og alvorlig grad. Det er arbeidsevnen din som avgjør om du har rett på AAP eller ikke.

Anonymkode: fdcc4...b4e

Skrevet

Du er ute etter uføre? Haha

Anonymkode: 3cd08...0d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...