AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 sammensatt skulderproblematikk med artrose i både glenohumeral ledd og AC-ledd samt tendinopatier og betydelig muskel stramminger Restless leggs. Gpr nå på 2dre året med aap og nav har etterspurt fastlegen om min helsetilstand. Hva fasrlegen har skrevet om min mulighet til å fungere i jobb vites ikke, da jeg ikke har tilgang til disse dokumenter. Vil dette bidra til videre aap eller ? Anonymkode: 45cfc...204
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Hva er det med det som gjør at du ikke kan jobbe? Anonymkode: 8112e...36b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Hvorfor i all verden jobber du ikke? Både meg selv og flere jeg kjenner kjenner flere langt mer utbredt/alvorlig muskel og skjelettplager som er i full jobb. Her handler det om evnen til å trene seg bedre og jobbe, et glimrende eksempel på at alt for mange får aap som bare ikke gidder å ta tak i egen situasjon. Anonymkode: 21c05...824 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 Jobber du ikke, men stønad? Jeg har fibro, artrose i en begge knær,og en skulder. Allergier, chrons. Jeg har heller ikke noe valg. Jeg har 100% jobb, men alternativ til trygd så blir det lite igjen. Vil ikke dekke for boligutgifter og det faste. Skal sies at jeg trener. Og jeg har sykmld innimellom når jeg går på tablettkurer og smertene tar overhånd. Hadde jeg ikke jobbet så hadde jeg vært mye verre Anonymkode: 4179a...487
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: sammensatt skulderproblematikk med artrose i både glenohumeral ledd og AC-ledd samt tendinopatier og betydelig muskel stramminger Restless leggs. Gpr nå på 2dre året med aap og nav har etterspurt fastlegen om min helsetilstand. Hva fasrlegen har skrevet om min mulighet til å fungere i jobb vites ikke, da jeg ikke har tilgang til disse dokumenter. Vil dette bidra til videre aap eller ? Anonymkode: 45cfc...204 Tror du vi saksbehandler aap her på forumet? Har legen din krysset av på at du ikke får lese erklæringen til Nav så har du nok flere diagnoser enn den du oppgir her. Alternativt er det andre ting du ikke har godt av å få vite. Anonymkode: 81b17...3df 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 Du har rett til innsyn i dokumentene hos NAV. Det er bare å be om. Diagnoser har lite å si. De fleste diagnoser kommer i mild og alvorlig grad. Det er arbeidsevnen din som avgjør om du har rett på AAP eller ikke. Anonymkode: fdcc4...b4e
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 Du er ute etter uføre? Haha Anonymkode: 3cd08...0d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå