AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Genialt triks! Jeg lå og sov i hele går, også våknet jeg på kvelden og ville være litt fresh siden jeg har levd på frossenpizza lenge. Så jeg tok en shorts ut av skapet. Har den fortsatt på meg og går barbent. Det kjennes ut sommer! Fordi jeg er litt trøtt også, som om jeg har vært oppe hele natten sånn som man er i sommerferien noen ganger. Finn deg en shorts! Lurt triks! Anonymkode: 7e94b...d49 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Bikini her! God sommer! Anonymkode: 0b1af...fef 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 Du må ha bra ovnAnonymkode: 1c48a...249
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ha bra ovn Anonymkode: 1c48a...249 Klager ikke! Anonymkode: 7e94b...d49
Gjest PaN Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 Akk ja, vinteren kunne ikke vært lengre Nesten så jeg fikk lyst å reise bort 1 halvår for å komme vekk fra vinteren
Nicathv Skrevet 20. februar 2018 #8 Skrevet 20. februar 2018 2 timer siden, WoopieH skrev: Akk ja, vinteren kunne ikke vært lengre Det kunne den, det er den en god del steder, og det var den i Norge før vi begynte å merke effektene av global oppvarming og klimakrisen. Vinterene de siste 10-15-25 årene har med et par-tre unntak vært ganske milde og korte, og trenden fortsetter. Gode nyheter for frossenpinner, dårlige nyheter for menneskeheten. (Ja, jeg vet at du bare mente det som et uttrykk )
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #9 Skrevet 20. februar 2018 3 minutter siden, Nicathv said: Det kunne den, det er den en god del steder, og det var den i Norge før vi begynte å merke effektene av global oppvarming og klimakrisen. Vinterene de siste 10-15-25 årene har med et par-tre unntak vært ganske milde og korte, og trenden fortsetter. Gode nyheter for frossenpinner, dårlige nyheter for menneskeheten. (Ja, jeg vet at du bare mente det som et uttrykk ) Du har kanskje ikke fått med deg at det like gjerne kan dreie seg om naturlige klimasvingninger? At det skyldes global oppvarming er ingen fasit og etablert sannhet. Anonymkode: 0b1af...fef
Nicathv Skrevet 20. februar 2018 #10 Skrevet 20. februar 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har kanskje ikke fått med deg at det like gjerne kan dreie seg om naturlige klimasvingninger? At det skyldes global oppvarming er ingen fasit og etablert sannhet. Anonymkode: 0b1af...fef Få deg en master i klimavitenskap, og hør hva sånn ca. alle kollegaene dine mener om den saken. Å debattere dette er nesten like dumt som å debattere om jorda er rund eller ikke. Endret 20. februar 2018 av Nicathv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå