HalldirV2 Skrevet 20. februar 2018 #1 Del Skrevet 20. februar 2018 Jeg er tom for vann. Veien til springen føles for lang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grensetulling Skrevet 20. februar 2018 #2 Del Skrevet 20. februar 2018 Den følelsen er no drit. Er det kortere vei til sprit? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 20. februar 2018 4 minutter siden, grensetulling skrev: Den følelsen er no drit. Er det kortere vei til sprit? Yes Sir, spriten er en håndlengde fra sittende posisjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nematocera Skrevet 20. februar 2018 #4 Del Skrevet 20. februar 2018 Kommer på to mulige løsninger: -Hente hageslange, gaffateipe den på badet eller kjøkkenet og dra den dit du trenger den -Gå på legevakten, leie rullestol, fjerne dørkammer og rulle ut på kjøkkenet etter vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grensetulling Skrevet 20. februar 2018 #5 Del Skrevet 20. februar 2018 1 minutt siden, HalldirV2 said: Yes Sir, spriten er en håndlengde fra sittende posisjon. Problem solved! Med litt sprit innabords kan det hende veien føles kortere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 20. februar 2018 Akkurat nå, grensetulling skrev: Problem solved! Med litt sprit innabords kan det hende veien føles kortere? Jeg har da allerede inntatt betydelige mengder med sprit, det er jo derfor jeg ønsker synet av oasen i brukbar avstand. MEN, jeg er klar for en ekspedisjon; jeg er vel utstyrt, og ferden skal straks ta til Jeg skal bare skrive testamentet først! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grensetulling Skrevet 20. februar 2018 #7 Del Skrevet 20. februar 2018 1 minutt siden, HalldirV2 said: Jeg har da allerede inntatt betydelige mengder med sprit, det er jo derfor jeg ønsker synet av oasen i brukbar avstand. MEN, jeg er klar for en ekspedisjon; jeg er vel utstyrt, og ferden skal straks ta til Jeg skal bare skrive testamentet først! Ønsker, om mulig? En detaljert rapport på hvordan ekspedisjonen var om du kommer tilbake med livet i behold! Ønsker deg all lykke på ferden og for all del ikke glem å ta med nødbluss! Vet aldri når du får bruk for det! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #8 Del Skrevet 20. februar 2018 1 minutt siden, grensetulling skrev: Ønsker, om mulig? En detaljert rapport på hvordan ekspedisjonen var om du kommer tilbake med livet i behold! Ønsker deg all lykke på ferden og for all del ikke glem å ta med nødbluss! Vet aldri når du får bruk for det! Den skal du sannelig få min gode herre. Hvem vet? Kanskje kommer jeg tiolbake med noen hittils uoppdagede arter av hybelkaniner; jeg har nemlig hørt rykter om at de skal være farlig store på andre siden av dørstokken. Gudene bevare meg vel, dette vil i sannhet kreve alt mitt mannsmot. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #9 Del Skrevet 20. februar 2018 16 minutter siden, Nematocera skrev: Kommer på to mulige løsninger: -Hente hageslange, gaffateipe den på badet eller kjøkkenet og dra den dit du trenger den -Gå på legevakten, leie rullestol, fjerne dørkammer og rulle ut på kjøkkenet etter vann Det der er en meget fin løsning for ettertiden. Etter fullført ekspedisjon skal jeg sterkt vurdere løsningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grensetulling Skrevet 20. februar 2018 #10 Del Skrevet 20. februar 2018 1 minutt siden, HalldirV2 said: Den skal du sannelig få min gode herre. Hvem vet? Kanskje kommer jeg tiolbake med noen hittils uoppdagede arter av hybelkaniner; jeg har nemlig hørt rykter om at de skal være farlig store på andre siden av dørstokken. Gudene bevare meg vel, dette vil i sannhet kreve alt mitt mannsmot. Da må du være obs på 3 ting angående hybelkaniner! 1. Uoppdagete hybelkaniner kan være fredet. 2. Vær beredt på å kjempe mot deres enorme krefter! 3. De oppererer ofte i grupper på 3-5 stk. Så pass på, mtp. Bakholdsangrep! Funfact: Hybelkaninens vitenskaplignavn er, Hybulus oryctolagus cuniculus. Dette er jo da den kjente arten som allerede er oppdaget da. Ut fra det jeg vet er dette en ganske fredelig art. Men har også hørt rykter om en art som kan være ekstremt aggresiv så vær oppmerksom! Skal be til Odin for deg. Med håp om vind i seilene og en trygg oppdagelsesferd, og at alt blir vellykket! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #11 Del Skrevet 20. februar 2018 1 minutt siden, grensetulling skrev: Da må du være obs på 3 ting angående hybelkaniner! 1. Uoppdagete hybelkaniner kan være fredet. 2. Vær beredt på å kjempe mot deres enorme krefter! 3. De oppererer ofte i grupper på 3-5 stk. Så pass på, mtp. Bakholdsangrep! Funfact: Hybelkaninens vitenskaplignavn er, Hybulus oryctolagus cuniculus. Dette er jo da den kjente arten som allerede er oppdaget da. Ut fra det jeg vet er dette en ganske fredelig art. Men har også hørt rykter om en art som kan være ekstremt aggresiv så vær oppmerksom! Skal be til Odin for deg. Med håp om vind i seilene og en trygg oppdagelsesferd, og at alt blir vellykket! Rådene er loggført. Dette vil i sannhet bli en ferd for slekter å minnes. Jeg takker deg for dine varme ord, og ber deg ofre tre kyr og en høne (og om du er storsinnet, tre KG brukere) til Odin. Måtte gudene stå deg bi broder, og om jeg ikke vender tilbake...vel, skriv da sagaen om min ferd (finn på hele shiten). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grensetulling Skrevet 20. februar 2018 #12 Del Skrevet 20. februar 2018 1 minutt siden, HalldirV2 said: Rådene er loggført. Dette vil i sannhet bli en ferd for slekter å minnes. Jeg takker deg for dine varme ord, og ber deg ofre tre kyr og en høne (og om du er storsinnet, tre KG brukere) til Odin. Måtte gudene stå deg bi broder, og om jeg ikke vender tilbake...vel, skriv da sagaen om min ferd (finn på hele shiten). Dyrene skal jeg med glede ofre for deg. (Tre KG brukere håper jeg vil melde seg frivillig for din fantastiske ferd). Sagaen "Halldir den nådeløse oppdageren" skal bli skrevet med respekt og ære. For det du gir deg ut på, er ikke for alle. Bare de med mest mot tør å hive seg ut på en slik ekspedisjon. Alle vil innen neste solverv, ha hørt om dine store bragder! Det gir jeg deg mitt ord på, kjære bror! Hvis ikke vil jeg ha fornærmet deres storhet og for evig dømt til å ikke inntre i de evige festivitene i Vallhall. Håper også at Heimdal vil vokte over deg, slik han vokter over de andre guder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. februar 2018 #13 Del Skrevet 23. februar 2018 Tatt av hybelkaninene? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 23. februar 2018 #14 Del Skrevet 23. februar 2018 Jeg som frivillig ville melde meg som offer da jeg øynet en sped mulighet til å bli en del av en god historie men jeg er visst forseint kommen Takk for en dialog som traff meg midt i muskelen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 23. februar 2018 Forfatter #15 Del Skrevet 23. februar 2018 14 timer siden, Zenobia skrev: Tatt av hybelkaninene? 6 timer siden, fiole skrev: Jeg som frivillig ville melde meg som offer da jeg øynet en sped mulighet til å bli en del av en god historie men jeg er visst forseint kommen Takk for en dialog som traff meg midt i muskelen. Etter noen dager har jeg nå kommet tilbake hydrert. Ekspedisjonen til vannkilden var lang og strabasiøs; mer enn en gang ble jeg overfalt av hybelkaniner, men enda verre fiender møtte jeg da en hittils uoppdaget art av skrotus lå i bakhold bak tredje dørstokk til venstre fra dørstokk en. Jeg hadde bare hørt rykter om dette ville området hvor menneskeføtter sjeldent har satt sine spor. Jeg overvant frykten og nedkjempet fienden, men det var like før, om ikke Odin hadde stått meg bi ville jeg drukket mjød i hallen hans nå (- istedenfor vann...faen ta min flaks). Tilbake har jeg forresten med hodet til høvdingen til en av hybelkanin stammene som har besatt området bak første dørstokk, han var et svært beist av en villmann, kvelte meg nesten. Hodet skal settes på en stake som advarsel til hans frender. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 23. februar 2018 #16 Del Skrevet 23. februar 2018 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grensetulling Skrevet 26. februar 2018 #17 Del Skrevet 26. februar 2018 Godt å høre at din ferd var vellykket broder! Og utrolig å høre om høvdingen du nådeløst tok med hjem som souvenir. Sagaen om Halldir den nådeløse oppdageren er allerede kjent utover det store land. Og har hørt at de synger om deg til langt på natt! Takk for det gode du gjør, broder. Og for all del, del med oss din neste oppdagelse. Så skal jeg igjen skrive den neste sagaen om den store Halldir. All ære til deg. Du store oppdager, og slakter av Hybulus oryctolagus cuniculus! La oss alle skåle med Odin, og ønske vår broder velkommen hjem! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 26. februar 2018 #18 Del Skrevet 26. februar 2018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå