AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Jeg kjøpte en six-pack med Ringnesøl i dag. Det smaker skikkelig vondt. Hadde et par andre liggende fra før, de smakte vanlig. Noen andre som har opplevd dette? Vanskelig å beskrive smaken annet enn gammelt, ufrisk, mugg etc. Utrolig kjedelig. Anonymkode: 6907c...c85
grensetulling Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Sjekk evn. dato? Hehe. Har du spist eller drukket noe som kan påvirke ølsmaken? Hør med butikken og si at det her kan umulig være riktig. (Dumt hvis du har drukket opp alt) Så får du nok mest sannsynelig bytta den i nytt. Eller send inn klage til Ringnes. (Kan hende du da må sende inn resterende øl fra six-packen men du vil få tilsendt nytt). Spørs på hva du gidder.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Datoen er i august. Har sendt mail til Ringnes. Gidder ikke sende inn øl, blir dødsdyrt med porto. Butikken kan vel ikke gjøre noe? Anonymkode: 6907c...c85
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Datoen er i august. Har sendt mail til Ringnes. Gidder ikke sende inn øl, blir dødsdyrt med porto. Butikken kan vel ikke gjøre noe? Anonymkode: 6907c...c85 Selvfølgelig kan de det. Du får ny øl av dem. Anonymkode: e9a5e...43b 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 Hvis den gikk ut august i fjor får du naturligvis bytta den i butikken, men ikke om du har drukki opp 4 av 6 øl liksom. Om du mener august i år får du ikke bytta den. Øl smaker sjeldent godt, og det smaker værre hjemme enn på byen. Personlig syns jeg ikke det smaker ok før 2-3 ølen er tatt. Hva du har spist eller drukket før på dagen har også noe å si for smaksløkene Anonymkode: 2e445...d98
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 Vi var tre her. Kjøpte åtte øl, den sixpacken og to som lå løst ved siden av. De to tok vi først, de smakte vanlig og godt. Samtlige i sixpacken smakte dritt. Kan ikke helt forstå at jeg skulle få tilbake penger fra butikken, men vel vel, ølen ble svelget ned. Datoen er i august 2018, vi spiste hjemmelaget taco, og tro meg, vi har drukket øl hjemme før, så det er ikke dét. Vi er voksne folk. Anonymkode: 6907c...c85
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi var tre her. Kjøpte åtte øl, den sixpacken og to som lå løst ved siden av. De to tok vi først, de smakte vanlig og godt. Samtlige i sixpacken smakte dritt. Kan ikke helt forstå at jeg skulle få tilbake penger fra butikken, men vel vel, ølen ble svelget ned. Datoen er i august 2018, vi spiste hjemmelaget taco, og tro meg, vi har drukket øl hjemme før, så det er ikke dét. Vi er voksne folk. Anonymkode: 6907c...c85 Selvfølgelig kan du levere inn en vare som er dårlig til butikken, hvis du har kvittering vel og merke. Da får du en ny vare. De returnerer den defekte varen videre til leverandør. Slike situasjoner har butikkene faste rutiner på. Anonymkode: b91ef...333
Forundret.. Skrevet 20. februar 2018 #8 Skrevet 20. februar 2018 Moren til en kanmerat fikk en hel kasse som kompensasjon på et par dårlige øl. Er verdt å klage. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #9 Skrevet 20. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi var tre her. Kjøpte åtte øl, den sixpacken og to som lå løst ved siden av. De to tok vi først, de smakte vanlig og godt. Samtlige i sixpacken smakte dritt. Kan ikke helt forstå at jeg skulle få tilbake penger fra butikken, men vel vel, ølen ble svelget ned. Datoen er i august 2018, vi spiste hjemmelaget taco, og tro meg, vi har drukket øl hjemme før, så det er ikke dét. Vi er voksne folk. Anonymkode: 6907c...c85 Jaja, men hvis dere har drukket den opp får du såkart ikke tilbake noe penger. Det blir som å klage på en hvilken som helst annen vare, en bil man har ødelagt, for så å si at man kjøpte den ødelagt, en matvare man har spist opp for så å klage på den var muggen...... Anonymkode: 2e445...d98
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #10 Skrevet 20. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jaja, men hvis dere har drukket den opp får du såkart ikke tilbake noe penger. Det blir som å klage på en hvilken som helst annen vare, en bil man har ødelagt, for så å si at man kjøpte den ødelagt, en matvare man har spist opp for så å klage på den var muggen...... Anonymkode: 2e445...d98 På COOP (Mega og OBS) hadde de i hvertfall for noen år siden en ordning der du kunne komme med emballasjen eller kvitteringen og si at biffen/ potetene/(fyll inn det som passer) smakte ikke (som den skulle), og du fikk pengene tilbake Anonymkode: f7f2c...433 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #11 Skrevet 20. februar 2018 Det hadde tatt seg ut å kommet til COOP med kvitteringen/ emballasjen for 10 kg sjokolade (nomnoimnom) etter helgen og sagt at det ikke smakte, og fått pengene tilbake (Jeg tøyser bare, selvfølgelig. Jeg ville aldri gjort noe slikt). Anonymkode: f7f2c...433
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #12 Skrevet 20. februar 2018 Mvh Ronja Anonymkode: f7f2c...433 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #13 Skrevet 20. februar 2018 Vi har klaget på øl på polet en gang. Tok med to tomme flasker (var en belgisk trippel) der vi ikke hadde klart å drikke øllet pga at det smakte feil. Fikk med to nye flasker fra en annen leveranse tilbake. De var helt som de skulle være. Anonymkode: 20acd...3af 1
Illuminatum Skrevet 20. februar 2018 #14 Skrevet 20. februar 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte en six-pack med Ringnesøl i dag. Det smaker skikkelig vondt. Hadde et par andre liggende fra før, de smakte vanlig. Noen andre som har opplevd dette? Vanskelig å beskrive smaken annet enn gammelt, ufrisk, mugg etc. Utrolig kjedelig. Anonymkode: 6907c...c85 Hva forventer du når du kjøper Ringnes? Kjøp heller øl fra et norsk bryggeri. Carlsberg kan vel aldri smake godt:-)
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #15 Skrevet 20. februar 2018 Det er slik Ringnes skal smake det. Hva hadde du forventet? Kast det i søpla og kjøp noe godt øl. Nå har du lært. Anonymkode: 9752a...47d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #16 Skrevet 20. februar 2018 Det nytter jo ikke å komme med Ringnes tilbake til butikken å si at det smakte Ringnes. Hadde du bedt om Carlsberg og fått Ringnes hadde du hatt en sak. Men det er ikke noe galt med varen, og du har fått det du kjøpte. Det er slik motbydelig som Ringnes skal smake det. Var bare du som gjorde dårlig research eller ville prøve det. Nå har du prøvd og funnet ut Anonymkode: 9752a...47d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå