Gå til innhold

Hvem av oss er en dårlig venninne?

envanligen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hold deg unna henne, hun er negativ og skylder på andre. Hvis du ikke vil holde avstand, så må du ta en ærlig samtale med henne hvor du sier din oppriktige mening. Si at hun skal høre på deg til du er ferdig før hun svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere begge 13år...?

Anonymkode: 23e21...d82

Kan du forklare barnsligheten i å forsøke å finne ut av et problem, og å skape seg kunnskap om andre menneskers subjektive meninger? Hvorvidt det er barnslig å forsøke å få flere synspunkter, er et mysterium for meg. Av en eller annen grunn ser jeg slike kommentarer i hvert innlegg på denne nettsiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innlegget er så langt at jeg falt av, men kanskje dere bare ikke passer sammen som venninner...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, The Kitten skrev:

Innlegget er så langt at jeg falt av, men kanskje dere bare ikke passer sammen som venninner...

Ja, ble litt mye gjentakelser og surr, hehe. Har en tendens til å skrive litt for mye :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Meadow skrev:

Hvorfor må du være venninne med henne?

Den simple grunnen at jeg er glad i henne, og at når hun faktisk er i et godt humør så gjør hun meg bedre. Hun er ikke så negativ som jeg skal få det til, men det går så veldig opp og ned med henne. Det minste drar henne opp, og det minste drar henne ned.. 

Hun kan mye, hun forstår mye og hun ER en god venn! Men, det veier ikke alltid opp dessverre.. Er ikke bare-bare å droppe noen man er glad i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...