Klips Skrevet 10. august 2002 #1 Skrevet 10. august 2002 Har hatt fri denne uken, og synes det har gått helt på halv tolv. Selv med middagslur gjesper jeg hele dagen og er kaputt klokken 10. Skal jobbe igjen fra neste uke og lurer på hvordan det skal gå. Kommer jo ikke til å få gjort NOE etter jobb, bare sløve på sofaen og sooove. Er det like ille i alle 9 mnd, eller? Noen erfaringer? Gjesp, må legge meg nå jeg.
Gjest motorrypa Skrevet 10. august 2002 #2 Skrevet 10. august 2002 hei. hos meg ga det seg vel rundt uke tolv eller noe. så du må nok regne med enda en stund. jeg gjorde så enkelt som det at jeg sov hvis jeg var trøtt, men så har jo jeg mulighet til å gjøre det ettersom jeg går hjemme. det som er enda verre enn å være trøtt hele tida er å være trøtt men overhodet ikke få sove. hadde det sånn i tre uker åsså. men da trudde jeg til slutt at jeg skulle bli sprø. hehe. det går seg til.
Linnda Skrevet 11. august 2002 #3 Skrevet 11. august 2002 Jeg hadde den lammende trøttheten fra uke 10 til uke 14. Sov 10 timer hver natt + en times dupp på ettermiddagen. Og enda gikk jeg å gjespet nesten hele dagen. Fra uke 14 begynte det sakte, men sikkert å bedre seg og nå i uke 16 er jeg nesten som "normal" igjen. :blunke: Men det er viktig for oss gravide å huske på at det er naturlig å bli fortere sliten og trenge mere hvile gjennom hele graviditeten. Og det må vi ta hensyn til ! Mitt råd til deg: Slapp av og gjør det riktige både for deg og beibisen! Klem fra Lille Håp(16+1) og
Klips Skrevet 12. august 2002 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2002 Jada, jeg skal slappe av jeg (lar meg ikke be to ganger :D ) Men NOE må man jo få gjort i løpet av ni måneder Takk for beroligelsen, Tuva og motorrypa, da regner jeg med at jeg slutter å være zombie om noen uker. I dag har jeg vært på jobb, tatt en lur og er oppe noen timer igjen. Gleder meg til sengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå