Gå til innhold

Dere som har vært sammen i 15-20år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger i uken/måneden/året har dere sex?

Planlegger dere eller er det stortsett spontant? 

Her er det 1-2ganger i uken. Spontant.

Anonymkode: 9f202...afd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag! I perioder annenhver dag. 

Anonymkode: 1411a...5f7

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

OMG. Glad for å være selvvalgt single.

Anonymkode: 20aa0...6b9

• Liker 7
Skrevet

4-6 ganger uken. Spontant. Vi koser mye hver dag, og så glir det naturlig over i sex om vi har lyst til det. Kjenner hverandre så godt at vi vet om den andre har lyst eller er for sliten. 

Jeg hater planlagt sex, så her spørres det aldri om vi skal ha sex i kveld, eller for guds skyld ikke "Skal vi elske?". Jeg finner det totalt avtennende. Det bare skjer! 

Anonymkode: aaba7...630

• Liker 1
Skrevet

Spontant 2-4 ganger i uka

Anonymkode: 51671...36e

• Liker 1
Gjest LudoAllis
Skrevet

Fra syklusdag 10-15: så planlagt og timet at jeg spyr :P (langtidsprøvere med gynekolog som kjefter om vi ikke puler på riktig tidspunkt og intervall).

Ellers: når ungen nummer 1 sover :ler:

Før barn: veldig varierende. Noen år konstant, andre år sjeldnere(altså i variasjon  avhengig av hvor stresset man var over levering av masteroppgaver og annet man drev med). 

Skrevet

2-3 ganger i uka, men vi koser hver dag :) 

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

B  U  L  L   S  H  I  T!!!!!!!

Anonymkode: 695ad...cfa

• Liker 5
Skrevet

Vi har vært sammen i fem år, og kommer vel dårligere ut enn samtlige enn de som har svart til nå i denne tråden.

Anonymkode: ccfd6...47b

• Liker 5
Skrevet

Annenhver måned. Vi har aldri hatt sex ofte, det var kun de første månedene helt i starten.

Nå har det vært sjeldent de siste årene. Det er egentlig ikke noe stort savn for noen av oss. Det er deilig når vi har sex, for all del. Vi koser og har det fint sammen ellers, men sex er liksom litt mer jobb når man er sliten og ønsker å sove. 

Anonymkode: a7963...f1f

• Liker 1
Skrevet

Hver helg:) da vi bor fra hverandre pga han studerer i en annen by! MEn han kommer hjem i helgene)

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen må det og, døfødt forhold kaller man sånt. Må ha sex for å kunne få oppmerksomhet av hverandre. Prøv å se en film, spis en romantisk middag. 

Anonymkode: ebf98...21f

Skrevet

1 gang i uka, noen ganger opphold på 2-3 uker. Sexen er kjedelig og forutsigbar. 

Anonymkode: aa450...031

• Liker 1
Skrevet

1-3 ganger i uka.

Anonymkode: 08406...a56

Skrevet

De siste årene før vi ble skilt etter 20 års ekteskap var det et par ganger i året.

Anonymkode: a4855...178

• Liker 1
Skrevet

Hver dag.

Anonymkode: 6c7a5...916

Skrevet

Går i perioder. Før første barn kunne vi ha sex kanskje daglig. I perioder av første svangerskapet var jeg kjempekåt husker jeg, da kunne vi ha sex flere ganger for dagen. Etter fødsel gikk det ukesvis imellom. Så kom jeg meg mer, barnet ble større og sexlysten økte. Kanskje i snitt en til to ganger i uka?  Så var det perioder med mye stress på jobb, dødsfall i familie, da var det NULL sex.. 

Så fikk vi nytt barn og syklusen gjentok seg.. 

Nå har vi en «dødperiode», men forhåpentligvis kommer det seg etterhvert :) 

Anonymkode: 751fe...94e

Skrevet

Samme som over, det varierer veldig med overskudd (eller mangel på sådan), nattesøvn og antall forpliktelser ellers. Sexen påvirkes av unger i senga, hektiske tider på jobb og syke svigermødre, og i perioden da vi hadde aktiv konkurranseutøver innen vintersport var mannen min sjåfør og heiagjeng hver eneste helg i vinterhalvåret...

Så ja, det har gått opp og ned. Helt dødt har det aldri vært, men i virkelig tøffe perioder har det fort gått 2-3 uker mellom hver gang. Nå er det et par ganger i uka, er fornøyd med det.

Anonymkode: a4b87...ad0

• Liker 1
Skrevet

En gang i uka, noen ganger flere hvis barnet er borte. 

Anonymkode: f50bd...e98

Skrevet

Meg over, som sa en gang i uka. I motsetning til de fleste her så kan vi ofte planlegge, for ellers får vi det nesten ikke til. Heldigvis synes ingen av oss at det er turn off, heller tur on, for det tvinger tankene over på sex og bort fra f eks jobb :)

Anonymkode: f50bd...e98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...