Gå til innhold

Hvilken kjole er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 160 cm, litt overvektig, men smal midje, stor rumpe, kraftige lår og passe store bryst. Og lurer på hvilken av disse kjolene synes du er finest? Og hvem tror du blir finest til meg?

_FP021C04J-Q11__default__10.jpg

_IV321C028-E11__default__10.jpg

_WP021C03D-Q11__default__12.jpg

Anonymkode: 6c2d0...dbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den øverste. 

Anonymkode: ad41b...db0

• Liker 4
Skrevet

Den første. Hvis den ikke må være så lang ville jeg lagt den opp (i og med at du er lavere enn modellen).

Anonymkode: 39b06...7fd

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Den øverste, var finest.

Skrevet

Jeg synes også den øverste er finest, - ihvertfall ikke "nattkjolen" nederst. :) 

Anonymkode: c8cf7...560

Skrevet

Nr 1, og ta på deg 12 cm høye kilehæler. Da blir kjolen kjempefin.  :)

Gjest NotNaomi
Skrevet

Den øverste ja.Og så får mørke farger en til å se slankere ut om det er et formål.

Skrevet

De 2 øverste. 

De har samme grunnsnitt og er veldig kledelige for alle som har litt puppestell.

Om du vil ha den mørke eller den gule kommer helt an på hvilke farger du kler best. (Den gule var kjempelekker, men passer nok best på vår eller sommer).

Anonymkode: 6c0dd...114

• Liker 2
Skrevet

1. Nr 2 om den skal brukes til sommeren. :) 

Anonymkode: 75232...95d

Skrevet

Det høres ut som du har pærefasong, kan det stemme? At skuldrene er smalere enn hoftene? I så fall skal du fremheve skulderpartiet med mønster på overdelen og mørk ensfarget på underdelen. A-line kjoler er fint, men midt-på-leggen lengde bør egentlig unngås (medmindre du bruker høye hæler). Knelengde er fint. Fotsidt kan også være fint, men da skal det være mer rett skjørt og ikke utskrånende. V-line på overdelen er fint, unngå heltildekking (kjole 3) når du ikke er så høy. Google 'dress for pear shape'. 

Anonymkode: 8afa1...d8e

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som du har pærefasong, kan det stemme? At skuldrene er smalere enn hoftene? I så fall skal du fremheve skulderpartiet med mønster på overdelen og mørk ensfarget på underdelen. A-line kjoler er fint, men midt-på-leggen lengde bør egentlig unngås (medmindre du bruker høye hæler). Knelengde er fint. Fotsidt kan også være fint, men da skal det være mer rett skjørt og ikke utskrånende. V-line på overdelen er fint, unngå heltildekking (kjole 3) når du ikke er så høy. Google 'dress for pear shape'. 

Anonymkode: 8afa1...d8e

Jeg er nok ikke helt pære, for har sprettrumpe, har jo litt hofter, men ikke så kraftige, veldig smal midje, normale skuldre og litt store pupper. De to første modellene er ca 180 cm, så de kjolene vil gå nesten ned til gulvet på meg som er 20 cm lavere. Vet at de 2 første vil sitte pent på, da de fremhever bryst og min smale midje.

Takk for svar alle. Tror det blir den første, for den gule var nydelig den og, spesielt på sommeren da man er brun, men den må renses. Og jeg skal ha dette som hverdagskjole. Da jeg bare bruker kjoler. 

Skrevet

Hvis jeg skal være ærlig tror jeg ingen av disse kjolene vil være optimale for deg. Utifra det du beskriver vil det beste for deg være kjoler som fremhever figuren din atskillig mer enn hva de overnevnte gjør. Dessuten tror jeg de kommer til å være for lange og at de blir tantete, ser ut som noe Mette Marit ville gått med. Jeg synes den øverste var penest.  Mvh ei som sannsynligvis har noenlunde lik kropp som deg.

Skrevet

Gul

Anonymkode: 0a7ee...18d

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 160 cm, litt overvektig, men smal midje, stor rumpe, kraftige lår og passe store bryst. Og lurer på hvilken av disse kjolene synes du er finest? Og hvem tror du blir finest til meg?

_FP021C04J-Q11__default__10.jpg

_IV321C028-E11__default__10.jpg

_WP021C03D-Q11__default__12.jpg

Nr. 2, helt klart!

Skrevet

Den øverste. Men hvis du er overvektig IG lav ville jeg kanskje heller vurdert kjoler til kneet, gjerne i moderat femtitallssnitt, altså innsvinget midje og litt volum i skjørtet (ikke for mye). 

Anonymkode: f8d20...7f9

Skrevet

Jeg tror den gule blir finest til deg. Den øveste kan sitte fint om du tar et rødt belte i midjen _over_ "magen" din, altså nærmere ribbena enn der du er tykkest.

Anonymkode: 7e9e1...793

Skrevet

Definitivt IKKE nr 3. 

Jeg likte best nr 2, men det kommer jo an på om gult passer deg. Jeg passer overhodet ikke i gult, så på meg hadde kjole nr 1 vært finest. Selv om jeg synes den var litt mørk og trist. 

Anonymkode: 02738...dbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...