Audrey Hepburn Skrevet 21. februar 2018 #21 Skrevet 21. februar 2018 God tomatsaus og bøffelmozzarella seff. Veldig godt med aubergine og squash på, stek de litt først bare. Og oliven!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #22 Skrevet 21. februar 2018 Veganer-pizza går også an, jeg lager denne med vanlig bunn. Før trodde jeg man måtte ha ost eller osteerstatning på pizza men det trenger man faktisk ikke: http://www.medicalmedium.com/blog/veggie-pizza Anonymkode: 70d8f...ace
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #23 Skrevet 21. februar 2018 Soltørkede tomater og oliven er min favoritt! Anonymkode: f4a9c...e3e
FrankDrebin Skrevet 22. februar 2018 #24 Skrevet 22. februar 2018 Kjøp en hvilken som helst frossenpizza og pell av kjøttet før du steker den.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #25 Skrevet 28. februar 2018 Chevre, spinat og ristede pinjekjerner noen ganger lager jeg tacopizza i langpanne med svarte bønner, paprika og mais. Oliven, sopp og rødløk er digg og men ja.. det er med sopp da Anonymkode: 0ee59...8f1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #26 Skrevet 28. februar 2018 For en utradisjonell vri: potetpizza! Lag tynn, rund bund. Skjær poteter i veldig tynne skiver og spre de på pizzaen. Topp med fersk grovhakket hvitløk + vanlig løk om ønskelig og urter. Skikkelig digg! Høres rart ut, men ikke døm før du har prøvd Anonymkode: abbd5...4b5 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #27 Skrevet 28. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For en utradisjonell vri: potetpizza! Lag tynn, rund bund. Skjær poteter i veldig tynne skiver og spre de på pizzaen. Topp med fersk grovhakket hvitløk + vanlig løk om ønskelig og urter. Skikkelig digg! Høres rart ut, men ikke døm før du har prøvd Anonymkode: abbd5...4b5 Enig, men jeg ville hatt olivenolje og havsalt i tillegg. Anonymkode: 00164...409 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #28 Skrevet 28. februar 2018 På 22.2.2018 den 16.47, FrankDrebin skrev: Kjøp en hvilken som helst frossenpizza og pell av kjøttet før du steker den. Hjelper fint lite hvis man ikke ønsker å støtte kjøttindustrien. TS: Nå har forresten Oumph kommet med en vegansk ferdigpizza! Kjøpte den på Kiwi. Veldig god. Anonymkode: f9719...c4a 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #29 Skrevet 28. februar 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, men jeg ville hatt olivenolje og havsalt i tillegg. Anonymkode: 00164...409 Så klart! Jeg glemte det i farten. Takk som tilføyde Anonymkode: abbd5...4b5 2
FrankDrebin Skrevet 28. februar 2018 #30 Skrevet 28. februar 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelper fint lite hvis man ikke ønsker å støtte kjøttindustrien. Anonymkode: f9719...c4a Vet, det var ikke et seriøst forslag.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #31 Skrevet 28. februar 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Hjelper fint lite hvis man ikke ønsker å støtte kjøttindustrien. TS: Nå har forresten Oumph kommet med en vegansk ferdigpizza! Kjøpte den på Kiwi. Veldig god. Anonymkode: f9719...c4a Takk. Jeg er ikke vegetarianer eller veganer altså, jeg bare spiser en del vegetarmat. Kan jeg spørre hva du betalte for pizzaen? Kunne være spennende å prøve. Takk til dere alle for enda flere gode tips. Jeg gleder meg til å prøve potetpizza! Anonymkode: 9f1c3...7e8 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #32 Skrevet 1. mars 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk. Jeg er ikke vegetarianer eller veganer altså, jeg bare spiser en del vegetarmat. Kan jeg spørre hva du betalte for pizzaen? Kunne være spennende å prøve. Takk til dere alle for enda flere gode tips. Jeg gleder meg til å prøve potetpizza! Anonymkode: 9f1c3...7e8 Rundt 40 kr Anonymkode: 8b5e6...a28
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #33 Skrevet 1. mars 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: For en utradisjonell vri: potetpizza! Lag tynn, rund bund. Skjær poteter i veldig tynne skiver og spre de på pizzaen. Topp med fersk grovhakket hvitløk + vanlig løk om ønskelig og urter. Skikkelig digg! Høres rart ut, men ikke døm før du har prøvd Anonymkode: abbd5...4b5 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig, men jeg ville hatt olivenolje og havsalt i tillegg. Anonymkode: 00164...409 Mascarpone er også godt å smøre som saus på hvit potetpizza, hvis man spiser ost. Og så synes jeg rosmarin er et must Anonymkode: bde88...b5e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #34 Skrevet 1. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mascarpone er også godt å smøre som saus på hvit potetpizza, hvis man spiser ost. Og så synes jeg rosmarin er et must Anonymkode: bde88...b5e Eller for en vegansk variant kan man bruke Oatly iMat Fraiche med krydder og kanskje bittelitt sukker som saus Nå fikk jeg sykt lyst på potetpizza. Kanskje til helgen :D Anonymkode: abbd5...4b5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #35 Skrevet 1. mars 2018 Dr. Oetker har to vegetarpizzaer, en med kjøtterstatning og en uten. Begge er veldig gode. Anonymkode: e4595...61b
Atea Skrevet 1. mars 2018 #36 Skrevet 1. mars 2018 Lag sausen fra bunnen av og la den surre i tre, fire timer. Ha løk og hvitløk i sausen fra starten, men tilsett ekstra hvitløk mot slutten av koketiden. Basilikum har jeg også i sausen, men tilsetter mer det siste minuttet. Har basilikum og litt hvitløk i deigen. Som fyll liker jeg champingon, masse svarte oliven, løkskiver, tomatskiver, rød paprika og ost over og under. Samt parmesan, pepper og oreogano. Har også et snev av sitron i sausen, litt soyasaus og en ts sukker eller en søt paprika. Par tre dråper god olivenolje på når pizzaen er ferdigstekt. En god salat og rømmedip. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #37 Skrevet 1. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Mascarpone er også godt å smøre som saus på hvit potetpizza, hvis man spiser ost. Og så synes jeg rosmarin er et must Anonymkode: bde88...b5e Jeg anbefaler også potetpizza! Jeg pleier lage pizzasaus av creme fraiche med (masse) fersk hvitløk, salt og pepper, dekker bunnen med pizzasaus og tynne potetskiver, og på toppen mer pepper, salt, hakket fersk rosmarin og god olivenolje. Snadder! Mascarpone burde antakelig testes. Og så mistenker jeg at et dryss god parmesan hadde vært godt, men jeg har ikke testet. Anonymkode: 8c05c...d5e
Olava Skrevet 1. mars 2018 #38 Skrevet 1. mars 2018 Ananas og fersk basilikum 😋 på restaurant har jeg pleid å bestille italiensk margarita, med ananas og fersk basilikum som «ekstra topping», sykt godt (når jeg først har lyst på pizza, vel og merke). Basilikumen er da drysset over etter steking Hjemme har jeg pleid å ha på pizzasaus, mozzarella, løk, paprika og mais. Enkelt og kjempegodt. Spesielt løken setter utrolig god smak på pizzaen, så jeg har på ganske masse løk 😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå