AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Hei! Noen med innspill? har en 7 åring som ønsker seg en «gamepad». Visstnok en lang type tlf? Ser de ikke selges mye av dette. Han har ikke tlf eller data. Han har en ps3 og et slitent nettbrett med lite lagring. ( til info så bruker han dette lite- kun helg og en og annen ettermiddag). Hva er lurt å gi? Data bruker de også til skolearbeid. Kan denne spilles på( type mario?) Eller bør han få Tlf🤔? takk for svar Anonymkode: 9b082...087
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 nå er det nok! jeg er lut lei all denne diskrimineringen av vi menn som har BART! nei nå er det nok!!!!! vi er et stolt folk! Anonymkode: e79f3...347
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 Hvis dere har råd kjøp Nintendo Switch. Gode, barnevennlige spill og masse muligheter med ekstrautstyr. Anonymkode: ee91d...cb2
Gjest blåbærpike Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 Jentene mine har Nintendo Switch, den er helt super! Foreldrekontroll-appen gjør at vi aldri har krangler om spilltid heller. Den eldste jenta mi kunne være umulig når hun ikke fikk spille videre før. Switchen sier i fra hvor mye tid hun har, og gir beskjed når tiden begynner å nærme seg slutten.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 6 åringen her har smått begynt med min gamle nintendo wii og mario cart/mario party. Litt vanskelig, men det kommer seg. Anonymkode: 8d3a5...50e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 PC. Datteren min fikk det i 2. Klasse, og den kan brukes til alt, både skole, læring, bilder, spill, gratis spill, nedlastninger osv. Kjøpte også tlf, men det er litt kjedeligere, den ligger oftest uten strøm ett eller annet uidentifiserbart sted. Men dataen blir brukt så ofte hun får lov. Slike nintendo- supermario, xbox osv, er det lite muligheter til, hun har wii,ds, ps3 og ps4. Men gidder ikke spille spillene ofte, og blir lei av det samme. Og det er sykt dyrt å kjøpe nye spill. Data er det beste valget, og beste kjøpet. Utrolig mange muligheter på både gratis spill og betalings spill. Anonymkode: 466b2...d14
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #7 Skrevet 19. februar 2018 Her i huset har vi Nintendo Switch, Ds, Playstation 4, I pad og PC. Seksåringen foretrekker foreløpig Lego spillene vi har på Playstation. Anonymkode: 9aad0...c6b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #8 Skrevet 19. februar 2018 🤔høres ut som det er nintendo swich jeg bør gå for da.. Hva gir dere såfall til søsken? Samme konsoll? Hadde igrunn planer om å gi swich til lillebroren som snart er 6(bursdag om 3 mnd). Men tusen takk for alle svar, interessant å se hva andre har i hus:😄 jeg må sortere ut det «viktigste», da jeg er alene og ikke har allverdens å rutte med😊 Anonymkode: 9b082...087
Duckie Skrevet 19. februar 2018 #9 Skrevet 19. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: 🤔høres ut som det er nintendo swich jeg bør gå for da.. Hva gir dere såfall til søsken? Samme konsoll? Hadde igrunn planer om å gi swich til lillebroren som snart er 6(bursdag om 3 mnd). Men tusen takk for alle svar, interessant å se hva andre har i hus:😄 jeg må sortere ut det «viktigste», da jeg er alene og ikke har allverdens å rutte med😊 Anonymkode: 9b082...087 Hvorfor i alle dager skulle du kjøpe to konsoller? Det må da holde med en Switch på deling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå