Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Litt merkelig... Nå er ikke jeg tykk, for jeg har sett hvordan venninner og sånt har latt fettet ta overtaket. I tillegg har jeg erfart det før. Men generelt sett blir man tykk av å være i et forhold. Handler vel om at man driter i hvordan man ser ut fordi man er i et forhold, og tror man alltid vil være der. Hvor mye har dere lagt på dere i løpet av årene dere har vært i forhold? Venninnen min la på seg 10kg. I mitt forrige forhold la jeg omtrent på meg det samme. Vil ikke gjøre den feilen igjen nå, derfor passer jeg på å spise sundt og trene.
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 He he samboerflesket ja Det kan vel bli mange kosekvelder i heimen med noe ekstra godt til middag. Hmm det kan også være at det er vanlig å ese litt ut i de åra av livet mange blir samboere, i 25-30 års alderen.
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2005 #4 Skrevet 13. februar 2005 Fra jeg møtte min kjære og frem til våren 2004 så la jeg på meg ca 15 kg (på drøyt 2 år)!!!! :o Det er jo helt j**lig mye og jeg begynte å bli småfeit. Heldigvis har jeg tatt av 10 av de og jobber nå med resten. Jeg driter jo ikke hvordan jeg ser ut men det ble veldig mye hjemmekos med god mat, snop, vin etc og lite aktivitet. Tror dette er ganske typisk.
Brudulja Skrevet 13. februar 2005 #5 Skrevet 13. februar 2005 Jeg la også på meg etter jeg møtte mannen, rundt 7 kg tror jeg. Når jeg møtte mannen hadde jeg holdt på å slanke meg og drevet hardtrening i et halvt år. Det var vel egentlig naturlig at jeg gikk opp i vekt når jeg begynte å spise igjen. Ja - det var han som fikk meg på bedre tanker. Men det skal jo ikke skyves under en stol at det blir mange kosekvelder, og sånt legger man fort på seg av! Men at mange begynner på p-piller kan jo også være en årsak. Jeg har alltid trodd at det bare har vært dårlige unnskyldninger når folk har lagt skylda på p-pillene for vektøkningen sin. Men nå når jeg har slutta på dem (begynte når jeg møtte mannen) har jeg gått ned 5 kg uten å ha gjort noe for det...
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #6 Skrevet 13. februar 2005 Jeg gikk opp 5 kilo på et halvt år ja... Men, jeg driter ikke i hvordan jeg ser ut, altså. Jeg tok ikke skade av de kiloene heller, jeg var uansett undervektig, nærmet meg normalen med de kiloene (jeg har ikke noe sykt forholdt til mat og vekt, har aldri slanket meg, bare alltid vært tynn jeg) Det kom nok av at han drakk mye mer brus og spiste mye mer snop enn jeg var vant til, og da begynte jo jeg også med det. P-piller er også en vektårsak ja (men de begynte jeg med før jeg traff ham, så de var nok kke forklaringa for meg) og dessuten legger man visstnok på seg også av.. vel, sædvesken. Ja, med p-pillebeskyttet sex får man en del sånnt inni i seg i et fast forhold også. Jepp, men legger på seg av en kjærest. Jeg har dog mistet mine kilo igjen etterpå... kanskje fordi han gikk inn på en "kur" med mindre brus og snop (mer tilbake på et normalt nivå, med brus bare i helgene)
Gjest Rimfrost Skrevet 13. februar 2005 #7 Skrevet 13. februar 2005 Jeg har nok godt opp en 3-4kg etter at jeg ble sammen med min matglade kjæreste Vi er begge typen som heller tar en kosekveld hjemme , med en film og masse god mat og godteri , enn å dra og feste og sånn. Så det blir "kosespising" hver eneste helg.... Nå har vi tatt tak i det og trener og spsier sunt i ukedagene. Men det er fremdeles vanskelig å være "flink" i helga... :oops:
Gjest Revenka Skrevet 13. februar 2005 #8 Skrevet 13. februar 2005 Da vi flyttet sammen for 5 år siden la vi på oss begge to. Ble masse god mat hele tiden (lørdager hver dag ). Så ble det mindre aktiviteter utenom skole også. Jeg solgte hesten, sluttet å trene. Både samboeren min og jeg la på oss 15 kg hver!!!! Nå er det bare 3 kg igjen til jeg er tilbake til "den gang da".
Vibs Skrevet 13. februar 2005 #9 Skrevet 13. februar 2005 ....dessuten legger man visstnok på seg også av.. vel, sædvesken. De kaloriene som kommer inn med sæd - og mere til - forsvinner garantert med den fysiske innsatsen under sex.
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #10 Skrevet 13. februar 2005 Jeg la på meg nesten 10 kg de åtte årene jeg var singel. Nå når jeg har giftet meg, har jeg mistet halvparten igjen. Og det er bare begynnelsen!
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #11 Skrevet 13. februar 2005 Blir man??? Det har jeg ikke merket noe som helst til, gitt. Både jeg og samboeren min spiser sunt og trener ganske mye, og veier vel akkurat det samme som før.
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2005 #12 Skrevet 13. februar 2005 Jeg går alltid ned ca 5 kg når jeg er sammen med noen, jeg :-? Glemmer å spise, tror det har noe med det å gjøre--
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #13 Skrevet 13. februar 2005 Akkurat det tror jeg er helt opp til en selv.Både jeg og kjæresten gjør som Lillith, trener mye begge to så vi er like slanke her i gården hvertfall.
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #14 Skrevet 13. februar 2005 Jeg har gått ned minst 2kg siden jeg og sambo ble sammen.
Malou Skrevet 13. februar 2005 #15 Skrevet 13. februar 2005 Ja alle som er i et fast forhold driter selvfølgelig i hvordan de ser ut.. Godt mulig dette gjelder for trådstarter selvfølgelig.
Gjest Lady76 ikke innl. Skrevet 13. februar 2005 #16 Skrevet 13. februar 2005 Har ikke lagt på meg et gram etter jeg og samboer ble sammen
Gjest Daniella_ Skrevet 13. februar 2005 #17 Skrevet 13. februar 2005 Jeg gikk opp nesten 10 kilo, så ble det slutt imellom oss, da raste jeg ned nesten 15. Nå har jeg gått opp de 15kiloene igjen... Så ja, man legger i allefall på seg ofte.
Gjest baby-E Skrevet 13. februar 2005 #18 Skrevet 13. februar 2005 jeg har aldri vært slankere, og heller aldri brydd meg mer om hvordan jeg ser ut! Jeg liker å se min kjære i noe annet enn joggebokser, og han det samme om meg!
Andrine22 Skrevet 13. februar 2005 #19 Skrevet 13. februar 2005 Jeg og sambo trener begge mange ganger i uka, så jeg syns vi holder oss ganske bra jeg, egentlig! Har vel gått opp et par-tre kilo siden vi ble sammen, men jeg tror det er ganske vanlig å legge på seg litt fra man er 18 til 22 år.
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #20 Skrevet 13. februar 2005 jeg går alltid ned noen kilo, trener mer, peeler, vokser, lakker negler osv osv. blir jålete av å ha kjæreste jeg ..som sigle dasset jeg rundt i joggebukse og tok knapt på maskara. jeg var heldig som møtte kjæresten min på en "god dag"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå