AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Ett veldig viktig tema som NRK tar opp. Men norske politikere ønsker ikke å ta i slike vanskelige saker med ildtang, av frykt for å bli stemplet som "slem rasist" som "angriper" minoriteter i Norge... Hege Storhaug har vel i fleire år skrevet bøker som blant annet handlet om slike koranskoler i Somalia eller Pakistan. Men hun blir som oftest avfeid som "fordumsfull" fordi hun forsøker å diskutere slike ting... Anonymkode: ff7d0...d71 1
ElinX0Xpoliti Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 Litt sent nå å diskutere Koran skoler, ettersom Norske og Danske soldater må kanskje i nær fremtid patruljere svenske byer. Ettersom de har ignorert dette i så lang tid og flyttet inn så mange personer så er dette uten sidestykke i verdenshistorien, Norsk media er bestående av en liten ekkokammer som stenger kommentarfeltet som er så redd og lukker øyne for det som skjer at de må flytte ut ifra Norge i skam om fransk historie har noe å si for oss. 1
Apis Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Umiddelbart tenker jeg det er rart og sende barnet ditt tilbake til det regimet du selv flyktet fra 2
Drizzt Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 4 timer siden, Apis skrev: Umiddelbart tenker jeg det er rart og sende barnet ditt tilbake til det regimet du selv flyktet fra Dette. Da er det vel ikke så utrygt i hjemlandet for hele familien. Dette MÅ ha konsekvenser for hele familien og alle som er her på falskt grunnlag.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 På Tuesday, February 20, 2018 den 8.30, Apis skrev: Umiddelbart tenker jeg det er rart og sende barnet ditt tilbake til det regimet du selv flyktet fra Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor såkalte "flyktninger" egentlig skal få statsborgerskap i europeiske land. De kan vel få midlertidig oppholdstillatelse - og så snart situasjonen har bedret seg i hjemlandet deres, så kan de reise hjem... Anonymkode: ff7d0...d71
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #6 Skrevet 28. februar 2018 – De som kommer hit, er på avvenning i bruk av narkotika og alkohol, sier han. Ja, helt sikkert... En gutt i klassen min i 1999 ble sendt til Pakistan for "rehabilitering" på koranskole. Han verken drakk eller tok dop i 7 klasse som vi gikk i den gangen, han var derimot ganske vestlig og vi vet at foreldrene ikke likte at han lekte med jenter etter skolen. Han ble borte en dag og kom tilbake etter at vi sluttet på ungdomskolen. Anonymkode: 7e621...687
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Skrevet 28. februar 2018 På 20.2.2018 den 9.30, Apis skrev: Umiddelbart tenker jeg det er rart og sende barnet ditt tilbake til det regimet du selv flyktet fra Nettopp, ikke mye ekte flyktninger. I tillegg er det minst to fulle fly i uka fra Norge til Somalia for de som drar tilbake på ferie. Anonymkode: 88aa2...11e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #8 Skrevet 1. mars 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: – De som kommer hit, er på avvenning i bruk av narkotika og alkohol, sier han. Ja, helt sikkert... En gutt i klassen min i 1999 ble sendt til Pakistan for "rehabilitering" på koranskole. Han verken drakk eller tok dop i 7 klasse som vi gikk i den gangen, han var derimot ganske vestlig og vi vet at foreldrene ikke likte at han lekte med jenter etter skolen. Han ble borte en dag og kom tilbake etter at vi sluttet på ungdomskolen. Anonymkode: 7e621...687 Veit du hvordan det gikk med ham, seinere i livet da? Anonymkode: ff7d0...d71
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #9 Skrevet 1. mars 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Veit du hvordan det gikk med ham, seinere i livet da? Anonymkode: ff7d0...d71 Vil si han er ganske normal men ingen av oss som var venner med han fikk ordentlig kontakt igjen etter at han kom tilbake. Vi var på vei hjem fra VGS og plutselig gikk forbi han på veien, da hadde han akkurat kommet hjem. Var så merkelig. Men han virket som samme gamle seg. Er mange år siden jeg har møtt på han men håper han har ett fint liv. Anonymkode: 7e621...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå