Gå til innhold

Hvor mange planleggingsdager barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange planleggingsdager har barnehagen dere bruker i året?

privat eller kommunal?

Anonymkode: 0f44e...4fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 på alle bhger

Anonymkode: 01212...549

Skrevet

Tror vi har fire eller maks fem? Kommunal. 

Anonymkode: 5f34b...a3d

Skrevet

Det vanlige er 5. Det har vi hatt i alle bhg jeg har jobbet i. (Privat) 

bhg til ungene våre har også 5 plandager. (Privat)

Anonymkode: 45151...c76

Skrevet

Kommunen vi bor i har nå ute på høring å øke fra 5 til 7 dager for kommunale. Begrunnelsen er blant annet at de kommunale BHG ønsker like mye tid til planlegging som de private. Meg bekjent er det ikke en eneste av de private i kommunen som har 7 dager. Men flere har færre enn 5 eller ingen. Uten at jeg har inngående kjennskap til hvordan det er å jobbe i BHG syns jeg det høres mye ut med 7 dager. Derfor ute etter å høre hva andre har, i andre kommuner.

ts

Skrevet

5 dager. Det som blir kallt den 39. uken. 

Anonymkode: 9077d...027

Skrevet

5 dager. Blir regnet som en av "ferieukene" til barna. Dvs at barna skal ha 4 uker ferie utenom planl. dagene.

Anonymkode: 230f2...7db

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

5 dager. Blir regnet som en av "ferieukene" til barna. Dvs at barna skal ha 4 uker ferie utenom planl. dagene.

Anonymkode: 230f2...7db

Feil. Barn må ha 3 uker sammenhengende. Så den 4. er valgfri. Planleggingsdager kommer utenom. På skolen har de og 5 i året og 4 uker sfo stengt.

Anonymkode: e5619...5c5

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommunen vi bor i har nå ute på høring å øke fra 5 til 7 dager for kommunale. Begrunnelsen er blant annet at de kommunale BHG ønsker like mye tid til planlegging som de private. Meg bekjent er det ikke en eneste av de private i kommunen som har 7 dager. Men flere har færre enn 5 eller ingen. Uten at jeg har inngående kjennskap til hvordan det er å jobbe i BHG syns jeg det høres mye ut med 7 dager. Derfor ute etter å høre hva andre har, i andre kommuner.

ts

Jeg har ikke hørt om bhg som har 7 dager planlegging. Ingen private jeg kjenner til har det iallefall, og jeg har jobbet i bransjen i over 10 år. Det vanlige er fem plandager uansett privat eller kommunal.

Anonymkode: 45151...c76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...