Crazee Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Boka - den engelske - vil vera på 608 sider. Berre tenkte det ville vera nyttig å informere om så vital informasjon på desse sidene.
Tusenfryd Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 Gleder meg og har forhåndsbestilt boken.
Scheherazade Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 Vil også forhåndsbestille boken, men vet ikke helt hvilken adresse jeg er på i det aktuelle tidsrom... :-(
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #4 Skrevet 14. februar 2005 jeg hadde håpet hun skulle følge den trend hun har vist.at hver bok er tykkere enn den forrige...
Milo Minderbinder Skrevet 14. februar 2005 #5 Skrevet 14. februar 2005 Venter i spenning - dog enig i gjest over..vil ha en lengre bok. Crazee..har du fått sjanse til å høre Stephen Fry lese i lydbokversjonene? Det er som å få bøkene på nytt! Og har du fått tak i de siste seks hitchhikers-episodene??? Milo
Crazee Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2005 Heisann, hyggeleg å sjå deg igjen Har vel i grunnen berre høyrt Thief of Time - lånte på bibioteket, men skulle jo fått tak i dei tilmeg sjølv. Og det same med Hitchhiker-episodane. Byrja å høyra på dei, men greidde ikkje å ta dei opp Har du dei til meg, kanskje?
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #7 Skrevet 14. februar 2005 thief of time, som i clive barker? har den, ja. Har også de nye episodene av adams. I utgangspunktet vil du få dem ganske raskt dersom du kikker innom winmx.......... se etter "fit the thirteenth - eighteenth" eller "tertiary phase" når du søker på Douglas Adams. Forøvrig kan du med stort hell søke på diverse forfattere der, og få utvalget av lydbøker presentert. ad. Harry Potter.......søkeord der er "stephen fry" kone og meg har sittet fengslet til dem....for mitt vedkommede var det som å få bøkene servert på nytt, og på sølvfat. hyggelig å være her. travel gutt jeg er blitt her...nesten ikke tid til skriblerier lengre. :-)
Milo Minderbinder Skrevet 14. februar 2005 #8 Skrevet 14. februar 2005 meg over. glemte å logge inn. Milo
Crazee Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2005 Eg får vel innstallere WinMX då, ser det ut til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå