AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Er så glad jeg valgte å få barn. Fantastiske herlige barn har jeg. Så stolt av de. De vokser og blir selvstendig og stor og flink. De beriker livet på de måter som ikke kan forklares. Selv hvor mye styr det kan være til tider, så er det verdt det. Jeg er så stolt! Anonymkode: 5bf8d...706 7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 Hyggelig for deg Anonymkode: 61a96...ddf 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 Var så masse negative tråder rundt om på kg idag. Så ville lage en positiv tråd :-) Anonymkode: 5bf8d...706 4
Gjest hind Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 Herlig! Sånn har jeg det også, og det er en fantastisk følelse. Jeg er fylt av en dyp takknemlighet for barna jeg var så heldig å få
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 4 minutter siden, hind skrev: Herlig! Sånn har jeg det også, og det er en fantastisk følelse. Jeg er fylt av en dyp takknemlighet for barna jeg var så heldig å få Så bra kunne ikke vært foruten! Gleder meg til de vokser mer til og det kommer barnebarn. Masse gode minner. Men tiden flyr jo så fort. Anonymkode: 5bf8d...706 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #8 Skrevet 19. februar 2018 Så hyggelig 😍 gleder meg til min første som kommer snart 💞 Anonymkode: e95a6...63f 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #9 Skrevet 19. februar 2018 Jeg elsker også mine barn, og er uendelig stolt av dem. Men er ikke enig i at det er verdt det. Det er et liv fylt av bekymringer. Et helt liv fylt av bekymringer . Jeg kunne klart meg uten de bekymringene. Og jeg er ikke engang en særlig bekymret person. Lurer på hvordan foreldre har det som virkelig sliter med bekymringer, dårlig samvittighet, angst etc. Jeg har kolleger som nærmer seg pensjonsalder og som sitter med tanker om at de ikke kan dø fra sine VOKSNE barn. Herlighet altså. Kommer det aldri til å gå over? Anonymkode: c24ee...b1c 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #11 Skrevet 19. februar 2018 Jeg elsker også barna mine, de to herlige små guttene mine Å være mamma gir livet mitt så mye mening. Klart det er bekymringer, travle dager, lite søvn osv. Men for meg er det definitivt verdt det! Anonymkode: c9862...c73 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #13 Skrevet 19. februar 2018 Barna er mitt alt. Har karriere,nsomis bolig og reiser når jeg vil, og ingenting gir mer mening og innhold i livet enn barna. Vi er veldig sammensveiset, barna og barnas far betyr alt for meg. Føler meg ubeskrivelig heldig og elsket. Har så mye flott i livet, men det beste av alt er å dele og nyte det med mine. Anonymkode: dfff4...c9c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #14 Skrevet 19. februar 2018 «Nsomis bolig» skulle være «nedbetalt bolig»... 🙈😊 Anonymkode: dfff4...c9c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #15 Skrevet 19. februar 2018 Ja det kan være mye styr til tider og man kan bli utslitt. Lite søvn og mye styr. Men alt i alt så er det så verdt det. Når de var mindre beskymret jeg meg for å slippe de mer løs og alene når de ble større. Men det gikk helt fint. Man lærer litt og litt å slippe litt tak og la de prøve seg fram. Sånn lærer de å klare seg i denne verden. Små mennesker som vi har skapt. Og som trenger oss. Og ha de i livet og dele hver dag med de er herlig 💖 Bade, tur, ferier osv er aldri kjedelig. Og man har lov å være barnslig og leke og kose seg med de. Herlig😁 Anonymkode: 5bf8d...706 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #16 Skrevet 20. februar 2018 Den er grei du. Anonymkode: 915f1...56c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #17 Skrevet 20. februar 2018 Så bra da! Hadde vært så kjipt om du hadde følt det motsatt Anonymkode: ca446...4fc
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #18 Skrevet 20. februar 2018 Enn om alle barn kunne hatt det sånn,hatt en mamma og/eller pappa som elsket dem over alt og var stolte av dem... Anonymkode: c40dd...ada
Arkana Skrevet 20. februar 2018 #19 Skrevet 20. februar 2018 Så fint med en glad tråd her inne. Jeg er så enig med deg. Ja, det er stress og bekymringer og jobb med å være forelder, men man får så utrolig mye igjen også. Så herlig å ha skapt disse små menneskene og få følge dem gjennom livet og det er så mye gled, liv, latter og kjærlighet. Det er fantastisk å være forelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå