AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Dersom damen ikke var barbert eller vokset? Er hår turn off? Anonymkode: 6b1dc...d2e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 Jeg synes både hår og glattbarbert kan være sexy på hver sin måte, det eneste som er turnoff er dem som har barbert mønstre eller har tattoveringer eller piercinger rundt omkring der nede. Anonymkode: 52d31...09e
Elaine Marley Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes både hår og glattbarbert kan være sexy på hver sin måte, det eneste som er turnoff er dem som har barbert mønstre eller har tattoveringer eller piercinger rundt omkring der nede. Anonymkode: 52d31...09e Så et hjerte barbert på musa gjør deg ikke vill og gal altså? Eller hva med en pil sånn at du finner fram? 1
Sphere Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 Trenger absolutt ikke være glatt. Men jeg vil nødig ha hele skogen i kjeften når jeg slikker.
stan Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 31 minutter siden, Sphere skrev: Trenger absolutt ikke være glatt. Men jeg vil nødig ha hele skogen i kjeften når jeg slikker. Helt enig. Det som ser best ut er et vel frisert kjønn.
Gjest Dkgut38 Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 For min del helt ubarberet er mest turn on , men ja det er bel op til den enklte, gjelder vel bare finde hun der matcher 😀😆Og hun der kan leve med det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå