AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Jeg er arbeidsledig, men har en liten ekstrajobb. Jeg tar alt jeg kan få av ekstravakter og stepper inn på kort varsel. Men det er ikke nok vakter til å leve av, ca 1-3 i uken om jeg er heldig. Jeg var på et intervju for en stilling som varer fra mai-august, men har ikke hørt noe ennå. Denne stillingen er mer relevant for meg enn min ekstrajobb. Nå har det seg slik at ekstrajobben trenger sommervikarer og det kan være en mulighet for å jobbe mye. Men da kan jeg ikke ta den andre jobben, om de er interessert i meg! Fristen for å melde seg som sommervikar på ekstrajobben er hvert øyeblikk og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg MÅ ha jobb, men trenger erfaring innen feltet mitt. Er det innenfor å purre på svar på jobben jeg var på intervju til (2 uker siden), eller er det "masete"? Anonymkode: c2f20...a81
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 Jeg synes det er helt innafor å ta en telefon når det er gått to uker siden intervju. Anonymkode: 4cc36...e47 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 Når det har gått så lang tid etter intervju kan du godt ringe og spørre hvor langt de har kommet i prosessen og når du kan forvente svar. Anonymkode: f8d1d...514 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 Takk for svar! Jeg kontakter de i morgen -TS Anonymkode: c2f20...a81
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er arbeidsledig, men har en liten ekstrajobb. Jeg tar alt jeg kan få av ekstravakter og stepper inn på kort varsel. Men det er ikke nok vakter til å leve av, ca 1-3 i uken om jeg er heldig. Jeg var på et intervju for en stilling som varer fra mai-august, men har ikke hørt noe ennå. Denne stillingen er mer relevant for meg enn min ekstrajobb. Nå har det seg slik at ekstrajobben trenger sommervikarer og det kan være en mulighet for å jobbe mye. Men da kan jeg ikke ta den andre jobben, om de er interessert i meg! Fristen for å melde seg som sommervikar på ekstrajobben er hvert øyeblikk og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg MÅ ha jobb, men trenger erfaring innen feltet mitt. Er det innenfor å purre på svar på jobben jeg var på intervju til (2 uker siden), eller er det "masete"? Anonymkode: c2f20...a81 Purre og mase på en jobb etter intervju er skjelden særlig smart. Hvor lang tid sa de det ville ta før du fikk svar? Er du obs på at mange sykehjem trenger ekstravakter og sørlig i ferietiden? Er det av interesse så ta med deg cv og møt opp. Anonymkode: 87f13...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå