Gå til innhold

Hvis andre alltid skal konme med råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser de på deg da? Har opplevd en del at folk kommer med råd. Det og det bør jeg ikke gjøre, være forsiktig med osv.... 

jeg driver aldri og gir slike råd til andre, da jeg føler en fremstår som litt bedreviter av det. Og som om man ser på den andre som et dumt menneske...

Anonymkode: 48d5f...6eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser de på deg da? Har opplevd en del at folk kommer med råd. Det og det bør jeg ikke gjøre, være forsiktig med osv.... 

jeg driver aldri og gir slike råd til andre, da jeg føler en fremstår som litt bedreviter av det. Og som om man ser på den andre som et dumt menneske...

Har en venninne som helst skal bestemme det meste. Ikke gjør det, ikke spis det, du må gjøre sånn, nå må du bytte gardiner... osv.    Det er utrolig slitsomt og irriterende at hun holder på slik. Har prøvd å si det til henne, men det går ikke inn.

Kanskje hun ser på meg som dum?

Skrevet
1 minutt siden, emilie123 skrev:

Har en venninne som helst skal bestemme det meste. Ikke gjør det, ikke spis det, du må gjøre sånn, nå må du bytte gardiner... osv.    Det er utrolig slitsomt og irriterende at hun holder på slik. Har prøvd å si det til henne, men det går ikke inn.

Kanskje hun ser på meg som dum?

Ja jeg oppfatter sike personer som noen som ser på andre som dumme.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja jeg oppfatter sike personer som noen som ser på andre som dumme.

Kanskje jeg er dum, men har bestemt meg for å ta det opp med henne neste gang hun begynner. Da skal jeg være så klar at det bare må nå inn. Gjør det ikke det, så må jeg begynne å holde litt mer avstand. Gidder ikke å ha det sånn.

Skrevet

Hvis jeg vil ha råd så spør jeg 

Anonymkode: 10f0a...390

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...