AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Hei! Jeg fikk AAP'en min i dag, men har bare fått halve beløpet... Jeg har ikke fått beskjed om noen endringer i beløpet, meldekortet er sendt inn til riktig tid, og all info på meldekortet er slik det skal være. Jeg ser inne på tidligere meldekort at det er registrert to meldekort med samme beløp, men som gjelder samme tidsperiode... skjønner ingenting. Er det noen som har opplevd dette? Skal selvfølgelig ringe NAV i morgen å høre, men er stresset nå kjenner jeg... Anonymkode: 39730...9f4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg fikk AAP'en min i dag, men har bare fått halve beløpet... Jeg har ikke fått beskjed om noen endringer i beløpet, meldekortet er sendt inn til riktig tid, og all info på meldekortet er slik det skal være. Jeg ser inne på tidligere meldekort at det er registrert to meldekort med samme beløp, men som gjelder samme tidsperiode... skjønner ingenting. Er det noen som har opplevd dette? Skal selvfølgelig ringe NAV i morgen å høre, men er stresset nå kjenner jeg... Anonymkode: 39730...9f4 Sjekk skattekortet ditt, har du ikke bestilt for 2018 kan det hende du er trukket 50 %. Anonymkode: ff6bd...fa2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sjekk skattekortet ditt, har du ikke bestilt for 2018 kan det hende du er trukket 50 %. Anonymkode: ff6bd...fa2 Jo, men ville ikke det også blitt trekt på alle tidligere utbetalinger for 2018 også da? For tidligere utbetalinger er slik de skal være. Anonymkode: 39730...9f4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 Har du hatt dager hvor du ikke har møtt opp på aktiviteten din? Da kan de trekke. Anonymkode: 4ae53...3f5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt dager hvor du ikke har møtt opp på aktiviteten din? Da kan de trekke. Anonymkode: 4ae53...3f5 Nei. Jeg er under utdanningstiltak og studerer via nett stort sett hver eneste dag. Også er det rart, for jeg mangler eksakt halve beløpet. Sjekket forsåvidt skatten min bare for å være 100% sikker, men der står det at jeg betaler 21% skatt. Anonymkode: 39730...9f4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 Hvis du sjekker dine utbetalinger på nav så skal det jo stå der Anonymkode: 2b2ca...95f
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #7 Skrevet 19. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du sjekker dine utbetalinger på nav så skal det jo stå der Anonymkode: 2b2ca...95f Kun den forrige utbetalingen som jeg mottok 5. februar. står der Jeg har også grunn- og hjelpestønad som står som ikke utbetalt, men den har jeg fått i dag. Anonymkode: 39730...9f4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #8 Skrevet 19. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg fikk AAP'en min i dag, men har bare fått halve beløpet... Jeg har ikke fått beskjed om noen endringer i beløpet, meldekortet er sendt inn til riktig tid, og all info på meldekortet er slik det skal være. Jeg ser inne på tidligere meldekort at det er registrert to meldekort med samme beløp, men som gjelder samme tidsperiode... skjønner ingenting. Er det noen som har opplevd dette? Skal selvfølgelig ringe NAV i morgen å høre, men er stresset nå kjenner jeg... Anonymkode: 39730...9f4 Du logger deg inn på nav.no. så går du til mine utbetalinger og laster ned "lønnsslippen din. Der står forklaringen. Se særlig på skattetrekket. Fordi dette ble det opplyst om i januar 2018 at særlig trygdemottakere måtte kontrolere grundig på grunn av feil fra skatteetaten. Anonymkode: 52de6...7dd
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #9 Skrevet 19. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du logger deg inn på nav.no. så går du til mine utbetalinger og laster ned "lønnsslippen din. Der står forklaringen. Se særlig på skattetrekket. Fordi dette ble det opplyst om i januar 2018 at særlig trygdemottakere måtte kontrolere grundig på grunn av feil fra skatteetaten. Anonymkode: 52de6...7dd Hvor finner jeg lønnslippen? Som sagt lenger opp har jeg sjekket skattekortet, der det står at jeg betaler 21% skatt. Jeg har jo også fått tidligere utbetalinger i både denne måneden og januar som var slik de skulle være. Anonymkode: 39730...9f4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #10 Skrevet 19. februar 2018 Da er det litt merkelig ja, skattekort fra 2017 kan ha vært brukt for januar, men du sier du har fått utbetalinger i februar også, så sjekk lønnslippen og oppdater oss Logg inn på ditt nav og se om den ligger der. Anonymkode: ff6bd...fa2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #11 Skrevet 19. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det litt merkelig ja, skattekort fra 2017 kan ha vært brukt for januar, men du sier du har fått utbetalinger i februar også, så sjekk lønnslippen og oppdater oss Logg inn på ditt nav og se om den ligger der. Anonymkode: ff6bd...fa2 Når du sier lønnslipp, mener du under Mine utbetalinger? Der ligger bare mine forrige utbetalinger, og grunn- og hjelpestønad som jeg har fikk i dag morges (men som står som ikke utbetalt). Anonymkode: 39730...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå