Lassie Skrevet 13. februar 2005 #1 Del Skrevet 13. februar 2005 Siden jeg hører til her i prøveforumet så poster jeg her... Jeg er dritredd nå!! Altså, min mens er svært regelmessig, jeg har stort sett kunnet sagt omtrentlig på klokkeslettet når mensen skal komme. Men så hadde jeg en mellomblødning eller noe sånt den 27.-29. januar. Det hadde aldri skjedd meg før, og den kom midt da jeg skulle ha eggløsning. Så skulle jeg ha mensen fredag, den 11.februar. Men den har enda ikke dukket opp og ikke er det noe tegn til den heller. Har dritvondt i puppene og kjenner smerter i ryggen. Søsteren min er nesten overbevist om at det endelig har klaffet, men jeg er dritredd og tør ikke teste.. Jeg har lovet sambo å teste i morgen tidlig, men jeg er så sinnsykt redd for å bli skuffa. Selv føler jeg meg nesten overbevist om at jeg ikke er gravid, men selvfølgelig håper jeg jo veldig siden vi er prøvere. Vet ikke hva jeg skal med innlegget, men jeg bare trenger å få ut litt skremte tanker. Er så sinnsykt redd for å bli skuffa. Men OM jeg skulle være gravid, så ville det være det beste som kunne skje. Samtidig er jeg redd fordi jeg har jo mistet tvillinger i SA for litt over 2år siden og er sinnsykt redd for at det samme skal skje igjen... Usj.. Dere kan godt gi meg en klem om dere vil, det hadde jeg trengt nå. Det er utrolig koselig at søsteren min er så positiv og er så sikker på at jeg er gravid, men samtidig skulle jeg nesten ønske hun ikke sa noe fordi jeg er så redd for falske forhåpninger og for at jeg skal bli skuffa... Sikkert noen som kjenner til tankene.. Iallfall - kommer ikke mensen i løpet av natta så blir det testing i morra uansett om jeg vil eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #2 Del Skrevet 13. februar 2005 Om du ante hvor glad jeg ble når jeg leste innlegget ditt snuppa.Kanskje dere har klart det? Send meg en sms etter testing da, vær så snill.Tror ikke jeg får sove jeg nå :o Jeg skal krysse alt jeg har for to blå på deg i morgen Vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 13. februar 2005 Mensen har iallfall ikke dukket opp enda. Har fått litt smerter rundt/inni navlen - men det har hendt seg jeg har hatt før også, tror det er etter kikkhullsoperasjon da de gikk gjennom navlen. Skal sende deg en sms når jeg har testa snuppa... Er dødsnervøs nå... Spørs om jeg får sove så mye i natt selv.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 13. februar 2005 #4 Del Skrevet 13. februar 2005 Tvi tvi, krysser fingre for 2 blå :-D Venter spent på oppdatering!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2005 #5 Del Skrevet 13. februar 2005 Krysser fingrene for deg og sender med en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #6 Del Skrevet 13. februar 2005 Åååååhhhhhh, hvordan går det???? Er så spent Jeg tror jeg ringer deg snart jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 13. februar 2005 :-? Testen var negativ... Søsteren mener at jeg tester for tidlig, men jeg tror nok at jeg ikke er gravid.. :-? Men mensen har nå ikke dukket opp. Hvis den ikke dukker opp snart så får jeg ta ny test om et par dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 13. februar 2005 #8 Del Skrevet 13. februar 2005 Æsj, det var dumt... Men du får teste igjen om et par dager og holde oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. februar 2005 #9 Del Skrevet 13. februar 2005 Åhhh, Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå