AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Spurt de som jobber i en matbutikk om de kan bestille et produkt? Og hvis du har gjort det har de bestilt det produktet du spurte om? Jeg spurte en Meny butikk om de kunne bestille et (mat) produkt og de sa de skulle gjøre det. Neste gang jeg er i butikken sier de at de har glemt det. Tredje gangen jeg er innom butikken hører jeg det samme "beklager, vi har nok glemt det". Anonymkode: f8a0b...0ee 1
Brunhilde Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 Jeg ba dem en gang bestille en spesiell frukt (på Meny) og det gjorde de, ingen problem.
applestories Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 Prøvde på Spar en gang men fikk til svar at det produktet ikke finnes. Jeg forklarte hvordan pakningen ser ut og at de hadde det inne noen måneder tidligere, de sa jeg må ha forvekslet det med noe annet. Produktet er chorizo fra Grilstad og finnes fremdeles At det var de ansatte på den butikken overrasket ikke (på det tidspunktet familiedrevet av 2. generasjon og bemannet av 2. og 3.). Har en del morsomme og håpløse historier fra den tiden der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå