Gå til innhold

Plutselig kun kaldt vann i leiligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle dusje i dag, men der var det ikke noe varmt vann. Sjekket vaskene, og samme problem der. Det virker et øyeblikk som at vannet skal bli varmt, men så blir det iskaldt igjen.

Leier leiligheten i en større blokk, og det er fjernvarme. Altså ikke noen egen varmtvannsbereder i leiligheten. Noen som vet hva det kan være? 
Det er ikke kaldt ute, så ingen rør er frosne.

Anonymkode: 7e908...bd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo kontakte noen i styret og høre hva som er galt selvfølgelig. 

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle dusje i dag, men der var det ikke noe varmt vann. Sjekket vaskene, og samme problem der. Det virker et øyeblikk som at vannet skal bli varmt, men så blir det iskaldt igjen.

Leier leiligheten i en større blokk, og det er fjernvarme. Altså ikke noen egen varmtvannsbereder i leiligheten. Noen som vet hva det kan være? 
Det er ikke kaldt ute, så ingen rør er frosne.

Anonymkode: 7e908...bd4

Vanlig praksis er da å se etter oppslag på oppslagstavlene og utgangsdører, alternativt nettsiden til blokka. 

Hvis du oppgir hvor dette er kan jeg sjekke for deg eller ringe styrelder el. Men det er gjerne enklere for oss begge at du gjør dette selv? 

Anonymkode: 5bf78...2dd

• Liker 1
Skrevet

Varmtvann fryser før kaldt vann. Merkelig nok.

Varmtvannstanken kan være gåen. Frosset istykker?

Anonymkode: 3307e...5db

Skrevet

Ring vaktmesteren.

Anonymkode: 1b7dc...63d

• Liker 1
Skrevet

QUIZ! :nori:

Spørsmål 1: Det er bare kaldtvann i dusjen i blokkleiligheten min, og jeg har ikke egen varmtvannsbereder. Hvem av disse kan ikke hjelpe meg? 
1) Vaktmesteren?
2) Styret?
3) Utleier?
4) Kvinneguiden?

Svar: ________

Anonymkode: 92bac...c94

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

QUIZ! :nori:

Spørsmål 1: Det er bare kaldtvann i dusjen i blokkleiligheten min, og jeg har ikke egen varmtvannsbereder. Hvem av disse kan ikke hjelpe meg? 
1) Vaktmesteren?
2) Styret?
3) Utleier?
4) Kvinneguiden?

Svar: Kan ikke tenke meg noen annet svaralternativ enn 4 :roni: Alle på kvinneguiden får nemlig varmt vann fra samme fyringsanlegg :daane:

Anonymkode: 92bac...c94

Jeg måtte bare... .. :ler:

Anonymkode: 5bf78...2dd

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...