Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Samboeren min dro på legevakten i 11-tiden lørdag, han hadde en søvnløs natt pga vondt ved lungene. Etter 3 timer ringer han meg - innlagt på sykehus. Legevakten trodde han hadde vann i lungene, men han skulle ta flere prøver og røntgen før man visste noe helt sikkert. Jeg stormer inn og søker på internet og finner ut at vann i lungene = hjertesvikt og det som verre er. Fikk hysteriske anfall kan man si, og en million tanker fløy gjennom hodet. Jeg har aldri vært så redd, og kroppen min var helt sjelven. Var helt alene, og visste ikke hva jeg skulle gjøre. Gråt og gråt, og var totalt knust. Tok en taxi til sykehuset, og fikk treffe han ganske kjapt. HELDIGVIS viste prøvene at det ikke var vann, men en infeksjon i lungene - som kunne helbredes ganske raskt... Han var ved veldig godt mot, og jeg var vel den som reagerte sterkest. Han blir skrevet ut søndag morgen, og jeg gleder meg til å få han hjem!!! Rart å sitte her hjemme og tenke over dagens løp... Man får en skikkelig tankevekker når slike ting skjer, og man merker hvor inderlig glad man er i en person... Vi gifter oss om tre måneder.
Dina Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 Skjønner at du har hatt en forferdelig dag, og ville bare gi deg en klem! Rart hvordan slike hendelser kan sette tankene i sving, og sette ting i perspektiv! Godt at det ser ut til å gå fint da! Håper du får sove godt i natt, og i morgen har du han hjemme igjen!
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 Ja, det er viktig å ikke ta ting for gitt. Heldigvis går det nok greit med han Lykke til.
Lassie Skrevet 13. februar 2005 #4 Skrevet 13. februar 2005 Utrolig hvordan slike hendelser og opplevelser får en til å sette ting i perspektiv! Godt at det gikk fint og at han er på bedringens vei, da! Klem til deg!
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #5 Skrevet 13. februar 2005 Enkelte ganger får man en skikkelig tankevekker og jeg tror det er utrolig viktig, sånn som *S*C* sier, å ikke ta ting for gitt. Godt at det går bedre med ham og en stor fra meg også.
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #6 Skrevet 14. februar 2005 Tusen tusen takk for klemmer og gode ord! Han ligger dessverre fortsatt på sykehuset... Det var påvist noe vann i lungene allikevel, men alt annet var i orden - både blod og hjerte... Og nå har han heller ikke vondt eller feber lenger... Så man får se hva dagens prøver viser.. Krysser tær og fingre for at han kommer hjem i dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå