AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Jeg må innse at jeg har kjærlighetssorg Vært slutt i 3 mnd, men forrige helg lå vi sammen og delte kjærlighetsord .. jeg hadde tidenes sammenbrudd. Etter dette ble det verre, og jeg bad han om en ny sjanse. Han sa han elsket meg, men at han ikke trodde det var en god ide. Vel, nå har jeg youtubet litt og funnet ut at man ikke skal kontakte eksen eller svare på mld på 30 dager. Det skal enten hjelpe deg selv og eller få eksen til å trekke tilbake til deg. gjorde dette en ukes tid, men i dag sendte jeg en random snap.. æaj, nå må jeg begynne på nytt. Vi er ca 30 og 40 år.. Ser selv at jeg høres ut som 14.. Har dere forsøkt dette? Hvordan har det i så fall gått for dere? Anonymkode: 695ee...9bd 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 Ja, jeg har kuttet all kontakt og blokkert på alle sosiale medier og det er det eneste som har fungert for meg. Anonymkode: ef1b0...165 7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 Ting blir bedre etterhvert, gi det litt tid. Kjærlighetssorg er veldig vondt, fysisk vondt. Og det er stort sett bare tid som leger sårene.. Anonymkode: 90902...5fe
Rotemor Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 Kuttet all kontakt. Alt annet er selvpining som skaper falske håp for meg. 2
OppNedPåAlt Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 Slett han fra snap. Blokker nummeret om du må. Det blir bedre ❤️
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 Det er helt klart det beste å kutte all kontakt med en gang. Det har fungert veldig bra for min del i de tilfellene jeg gjorde det slutt fordi det bare måtte bli sånn, selv om det fortsatt var følelser der fra min side. Anonymkode: 4cdd2...1ce
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #7 Skrevet 19. februar 2018 No contact i 10 år her, strålende idé! Anonymkode: a6ecb...ec2 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #8 Skrevet 19. februar 2018 Å ikke ha kontakt er ene og alene bra fordi man kan få mer avstand, kjenne på følelser på avstand, klare å reise seg opp av den verste kjærlighetssorgen. Man skal ikke bli sammen igjen på grunn av kjærlighetssorgen. Kjærlighetssorgen er normalt å kjenne på og betyr ikke at man skal eller bør være sammen. Avstand er best for begge i de fleste tilfeller og det skal ikke handle om å manipulere den andre tilbake, det skal handle om at begge fortjener å finne ut av følelsene sine på ordentlig. Om begge finner ut av at man savner hverandre selvom man har kommet seg forbi kjærlighetssorgen, er det kanskje en mulighet for at man bør ta opp temaet igjen og vurdere å bli sammen på ny. Om man finner ut at følelsene forsvinner når kjærlighetssorgen har gitt seg, så har begge fått svaret sitt. Om han ikke har kjærlighetssorg nå så kan det hende han får det senere. Hvis ikke så vet du jo at følelsene ikke er gjensidig. Anonymkode: f2772...173 3
Gjest Reputation Skrevet 19. februar 2018 #9 Skrevet 19. februar 2018 Kutt ut all kontakt du. Snakk om å utnytte situasjonen og ha sex med exen som fortsatt har følelser. Han skulle skammet seg.
Linaa Skrevet 19. februar 2018 #10 Skrevet 19. februar 2018 (endret) Ingen kontakt på noe som helst måte (fra min side) Han sender meg gratulerer med dagen mail....hvert år..i 3 år nå.. siden det ble slutt................IDIOT Endret 19. februar 2018 av Linaa 3
Zouk Skrevet 19. februar 2018 #11 Skrevet 19. februar 2018 Ingen kontakt med noen ekser. ikke venner, en eks er per definisjon ingen venn. . Akkurat nå tror du at du ikke kan leve uten å ha noen som helst kontakt. Men, det kan du. Null kontakt en stund, og du kommer til et punkt der du ikke skjønner hva som var så stas. Men sorg tar tid, kast tid på sorgen til den går over. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #12 Skrevet 19. februar 2018 Det er nok veldig vanlig å kutte kontakt med ekser. Det gir deg ikke så god følelse om du har kjærlighetssorg, og fortsette å holde liv i den sorgen ved kontakt. Tror nok du burde holde deg borte fra eksen lenger enn 30 dager. Det som er vanskelig å gjøre når man har kjærlighetssorg er å tenke på seg selv. Blir fort at man tenker på forholdet som tok slutt, og hva eksen gjør, og føler. MEN det er nettopp i denne tiden når du har det vondt du burde tenke på deg selv. Få liv, tanker, og følelser til å handle om å gå videre. Det er utrolig vanskelig, men noe av det sunneste man gjør er nettopp det å gi slipp. Det er derfor sjeldent et godt tegn å ha sex med eksen. Hvordan vil du takle om eksen har sex med andre? Eller dere får et ubestemt forhold, og fortsetter med kontakt, og sex. Og plutselig en dag kommer han å sier han har funnet noen andre. Det er oppskrift på å gjøre bruddet vanskeligere. Mitt absolutt beste tips er finn ut hva du trenger, og gjør noe hyggelig for deg selv. Hvis det er viktig for deg å fortsette kontakt, eller bygge opp et vennskap kan du gjøre det når du har fått bruddet på avstand. Lykke til Anonymkode: 4d3b1...e57 3
Duftavsommerregn Skrevet 19. februar 2018 #13 Skrevet 19. februar 2018 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere forsøkt dette? Hvordan har det i så fall gått for dere? Alt avhenger av grunnen til bruddet, er det utroskap inne i bildet ? Uansett er det bare å pine seg selv, om en av partene ikke er seriøse. Jeg kuttet alt kontakt med ex etter bruddet og slettet alt av sosiale media. Det har fungert for meg, det var jo helt uvirkelig etter et langt ekteskap. Men det var ikke mitt valg, og da ble valget etter bruddet mye "lettere" selv om det var mnd med sorg før ting ble bedre. Endret 19. februar 2018 av Duftavsommerregn
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #14 Skrevet 20. februar 2018 Det var ikke utroskap.. men han var en ungkar (har aldri hatt kjæreste eller samboer), jeg har to barn og sliter litt med depresjon tidvis. Det ble konflikter vi ikke klarte å komme til endes med.. vi burde jo fått hjelp sammen. Men nå får jeg hvertfall hjelp alene. Takk for tips dere! Ts Anonymkode: 695ee...9bd
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #15 Skrevet 20. februar 2018 Ja. Uten «no contact» regelen hadde jeg vært på et verre sted enn jeg er i dag - sannsynligvis fanget i en evig frustrerende on /off greie med eksen min. No contact er beinhardt, for meg var det som avrusning. Jeg brukte faktisk 3 år før jeg sluttet å drømme om eksen min. I dag er jeg i et godt kjærlig forhold, ikke perfekt, men på et så mye bedre sted pga at jeg greide å velge å kutte all kontakt for å kunne gå videre. Anonymkode: e1677...d38 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #16 Skrevet 27. februar 2018 Har klart det frem til nå. Kan ikke slette han pga omstendigheter her vi bor. Men har ikke sendt noe mer til han. Og han har heller ikke sendt noe til meg. Jeg er både glad for det og lei meg for det Jeg tenker på han, men han har kanskje sluttet å tenke på meg... ts Anonymkode: 695ee...9bd
Melissasolstråle Skrevet 27. februar 2018 #17 Skrevet 27. februar 2018 (endret) Jeg har aldri vært den som har bedt om no contact med mine ekser. Men har opplevd at en av mine ekser ville ha no contact forever. Det var hans problem. Ikke mitt. Jeg har ikke hatt så store problem med å ha hveandre i livet tross at det var slutt at jeg måtte si null kontakt. Men det er de som gjør. Og de er ingen tap. Men skal være glad for de som går ut av livet sitt og lar det romme plass til en bedre person iblant <3. Ekte kjærlighet består. Og den er den beste. Endret 27. februar 2018 av Melissasolstråle
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #18 Skrevet 27. februar 2018 Jeg er en voksen og selvstendig person som ikke har problemer med å ha kontakt med mennesker jeg har vært intim med. Livet er for kort. Jeg har kjærlighet til alle som trenger det. Anonymkode: 07c65...987
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #19 Skrevet 27. februar 2018 17 minutter siden, Melissasolstråle skrev: Jeg har aldri vært den som har bedt om no contact med mine ekser. Men har opplevd at en av mine ekser ville ha no contact forever. Det var hans problem. Ikke mitt. Jeg har ikke hatt så store problem med å ha hveandre i livet tross at det var slutt at jeg måtte si null kontakt. Men det er de som gjør. Og de er ingen tap. Men skal være glad for de som går ut av livet sitt og lar det romme plass til en bedre person iblant <3. Ekte kjærlighet består. Og den er den beste. Håper jeg får oppleve det. Blir ikke no contact for alltid her, men bare til jeg har fått dette såpass på avstand at jeg kan klare å leve med det. Tak for svar alle:) ts Anonymkode: 695ee...9bd 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #20 Skrevet 27. februar 2018 Ja, og de har prøvd å ta kontakt igjen..men da har toget kjørt. Anonymkode: 285ee...5e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå