AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Jeg bare lurer på hvis man tar f. Eks haircare tabletter for hårvekst (og mere pigment har jeg lest), vil ikke dette øke hårvekst og hårpigment på hele kroppen da. Ønsker liksom ikke mere ansiktshår f eks🙈 Og hvis man har tatt laserbehandling mot hårvekst bikinilinje eller andre steder, så vil man vel trigge hårsekker og øke hårvekst igjen eller? Anonymkode: 5ad26...c2c
letanglia Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Tablettene fører ikke til økt hårvekst , de tilfører vitaminer, som gjør at eksisterende hårvekst kan bli noe sunnere. (i flest tilfeller blir det ikke det engang, fordi de fleste har tilstrekkelige nivåer av disse vitaminene i kroppen fra før, uavhengig av kosttilskudd som hair care)
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Har ikke prøvd haircare men collagen tilskudd fungerer ihvertfall ypperlig for min del. Etter ca en mnd har jeg fått noen nye "babyhår" og noen hårstrå på steder i hårfestet jeg ikke har hatt tidligere. Vokser jo raskere over hele kroppen så klart og det er ikke bare en fordel. Anonymkode: 2e284...d77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå