Gå til innhold

Fest i nabohuset, bråker sånn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer, når kan man håpe på at det blir stille når det er fest i nabohuset? Musikken har dunket her hele kvelden. Jeg blir snart tullete.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Er det fest så er det fest, og den slutter nok ikke før om noen timer. Er det sjelden det er fest, syns jeg du skal akseptere det, men er det ofte fest kan du gå over til naboen, og be de dempe seg litt.

Skrevet

Jeg måtte rømme leiligheten en gang jeg bodde i Oslo for de over hadde fest og det var bokstavelig talt helt jævelig :-?

Da jeg kom ut på gata i 03.30 tiden om natta stod det flere naboer fra den andre siden av gata og venta på politiet :o

Føler virkelig med deg :kose:

Skrevet

Finnes ingen klokkeslett/ for når det skal være stille da? :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har tidligere hatt gode erfaringer med å spille høyt og lenge dagen derpå, slik at festglade naboer skal slippe å sove ut hele rusen.

Sett "Leave" med REM på repeat, den introen kan gi enhver ordentlig fylleangst...

:wink:

Skrevet

Jeg synes det bør være stille ved midnatt. Er det ikke stille i 0030-0100 tiden ville jeg sagt ifra.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Jeg bare lurer, når kan man håpe på at det blir stille når det er fest i nabohuset? Musikken har dunket her hele kvelden. Jeg blir snart tullete.

Klager du over at noen har fest i en dag, eller skjer dette ofte?

Skrevet

Det er første gangen det har dundret slik. Til vanlig er det stille og fredelig her. Men nå dundrer det i veggene, og det sier dunk, dunk i hodet mitt. De har døren åpen, og soverommet mitt vender den veien. Det frister ikke akurett å tilbrine natten på bade gulvet. Og nå er jeg klar for å sove kjenner jeg. :-(

Skrevet

Litt utenfor temaet, men naboene mine er tydeligvis ikke hjemme, og hunden deres har bjeffet siden i går ettermiddag! Blir snart sprø jeg også...! :roll:

Men, til det du spurte om, jeg hadde nok ikke sagt noe om dette var noe som skjedde veldig sjeldent! Hver sin gang... :wink: Håper du får sove godt i senga di likevel, og slipper å ligge på badet! Kanskkje du kan be dem lukke verandadøren?

Gjest Madam Felle
Skrevet
Det er første gangen det har dundret slik. Til vanlig er det stille og fredelig her. Men nå dundrer det i veggene, og det sier dunk, dunk i hodet mitt.  De har døren åpen, og soverommet mitt vender den veien. Det frister ikke akurett å tilbrine natten på bade gulvet. Og nå er jeg klar for å sove kjenner jeg.  :-(

Be de stenge døren og gjerne dempe seg litt, men siden det er sjelden så ville jeg ikke laget for mye styr. En annen gang kan det være din tur, og da er det litt greit at naboen ikke står på døren i tide og utide i løpet av kvelden.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Det er første gangen det har dundret slik. Til vanlig er det stille og fredelig her. Men nå dundrer det i veggene, og det sier dunk, dunk i hodet mitt.  De har døren åpen, og soverommet mitt vender den veien. Det frister ikke akurett å tilbrine natten på bade gulvet. Og nå er jeg klar for å sove kjenner jeg.  :-(

Så lenge dette er første gang syns jeg du skal holde ut.

Egentlig syns jeg du er litt sær og prippen. Forstår at du vil sove, men EN kveld burde du tåle.

Som noen sa, neste gang kan det være deg.

Skrevet

Det ble heldigvis stille, jeg fikk ordnet det. Men jeg mener likevel at det burde ikke være nødvendig å spille for hele nabolaget selv om man har fest. Dører igjen hjelper på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...