Gå til innhold

Er ikke voksne som ser på tegnefilmer litt umodne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tegnefilmer er tross alt beregnet for barn.

Anonymkode: 4303f...e73

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg stolt av og være en umoden 24 åring, hva med og gi faen i hva andre liker og ikke? Skader da ikke deg.

• Liker 11
Skrevet

Å hva så? Det er ingen mennesker som er modne for sin alder. Alle har noe de er mer eller mindre modne for. 

Jeg ser på tegnefilmer med og uten barna. Jeg leker med barbier, biler og alt det barna mine måtte ønske. Hvis det gjør meg umoden så er jeg stolt av det.

Anonymkode: 82dc0...207

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke litt umodent å legge seg bort ì hva andre gjør?

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tegnefilmer er tross alt beregnet for barn.

Kommer jo helt an på hva man ser på det da. Det finnes jo mange tegnefilmer som er beregnet for voksne. Og i mange Disney filmer f.eks er det som regel lagt inn mange "godbiter" for voksne som barn ikke får med seg. Er man intereressert i film og popkultur generelt, er det ikke unormalt å få med seg en del også i dette segmentet. Men det er jo selvsagt forskjell på Barbie og Star Wars.

• Liker 6
Skrevet

Ikke alle. Mange er faktisk laget for å underholde voksene. Jeg ser på flere, men det er forskjell på unge og eldre voksene. 

Anonymkode: 50852...099

• Liker 2
Skrevet

Synes det er mer umodent å være så krampaktig voksen i alt man gjør at man ikke en gang kan se på tegnefilm.

• Liker 14
Skrevet

Ah jeg er snart 30 og jeg elsker disneytegnefilmer av nesten alle slag! Umoden er bra

Anonymkode: 66e90...026

• Liker 3
Skrevet

Fortell meg gjerne at serier som Family Guy og Archer er for barn.. :hoho:

• Liker 9
Skrevet

Jeg syns voksne som ser på actionfilmer er mer umodne, fordi jeg syns sånne filmer en teite og barnslige.

Anonymkode: 43811...9a6

Skrevet

Man er ikke voksen før man tør å være barnslig! Aldri om jeg skal bli en sånn tørr og gravalvorlig voksen som ikke kan se en tegnefilm en gang! Det må være et kjedelig liv. 

• Liker 5
Skrevet

Når skal du starte denne tråden neste gang; Har du et fast tidspunkt? Det ble opprettet en identisk tråd for kort tid siden 

Anonymkode: 4e739...18a

Skrevet

Vel, Snøhvit og de syv elskerne er ikke laget for barn akkurat...

Anonymkode: 662b3...8bf

Skrevet

Fra mest umodent til minst:

bruker siltent treatment

sutring

forlange og kreve

blogging

skryting/ forsøke imponere andre

se tegnefilmer

Anonymkode: c4021...cca

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, SnuskeLuska said:

Fortell meg gjerne at serier som Family Guy og Archer er for barn.. :hoho:

Daaaanger zone !

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det som er umodent er å bry seg om hva andre ser på.

Skrevet

Jeg er 32 år og min forlovede 29 år. Begge har mastergrad og jobber fulltid, eier tre boliger, har hund og to biler. Vi er voksne vil jeg si. Ser ofte tegnefilm, synes det er veldig koselig og morsomt! Det var en periode da jeg var yngre hvor tegnefilmer liksom var for barnslig og teit, men det var kun min egen usikkerhet. Det er voksent å ikke være redd for å være barnslig. 

Anonymkode: 0207d...ff4

Skrevet

er det mer voksent å drikke hver helg, spy på seg selv, gråte, og brenne bort masse penger på utelivmorro og one night stands? Har ingenting imot voksne som ser tegnefilm, fordi det er ikke om man ser tegnefilm eller ikke som definerer om man er voksen eller ikke

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 32 år og min forlovede 29 år. Begge har mastergrad og jobber fulltid, eier tre boliger, har hund og to biler. Vi er voksne vil jeg si. Ser ofte tegnefilm, synes det er veldig koselig og morsomt! Det var en periode da jeg var yngre hvor tegnefilmer liksom var for barnslig og teit, men det var kun min egen usikkerhet. Det er voksent å ikke være redd for å være barnslig. 

Anonymkode: 0207d...ff4

Ja på Internet har alle det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...