Gå til innhold

Tilbehør til bønner???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heinz tomatbønner, kokes de eller? er helt blank på det med bønner, men liker det veldig godt, men aner ikke hvordan de tilberedes eller hva de has sammen med? eller spises alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære er glad i Heinz tomatbønner og jeg varmer de bare i en kjele. Han pleier å spise de med brød ved siden av eller noen ganger sammen med egg og bacon :)

Skrevet

Spiser det hver søndag morgen, sammen med stekt egg (og skal jeg skeie ut, med bacon). Kjempe godt, og veldig sundt og mettende. Baked beans (som det heter på engelsk), bruker man jo også i mange typer chili con carne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøper tomatbønner ofte på Rimi, der koster de bare 4,70 tror jeg. Jeg varmer de i mikroen. Noen ganger har jeg litt ost i, og det er det! Bønner er veldig sunt og næringsrikt.

Skrevet

Bruker tomatbønner sammen med pølse og potetmos jeg. Enkelt og godt. Varmer dem i en kjele ved siden av - skal ikke kokes.

Skrevet

Du bare varmer i en kjele, skal ikke koke. Vi pleier å spise det med stekte middagspølser og hjemmelaget potetmos. I England er det populært å bare spise det på noen stykker ristet brød (noe jeg synes er aldeles forferdelig, men smak og behag). Ellers kan du jo prøve det sammen med pytt i panne, karbonader o.l. Forøvrig er Heinz tomatbønner best, synes de bønnene som tilhører butikkenes egne merker er helt annerledes.

Skrevet

Tomatbønner er veldig godt som tilbehør til fiskepudding som er skåret i skiver og stekt. :)

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Jeg bruker å steke tomatbønner i stekepanne jeg..

Å så har vi bacon å fersk loff til...

Gjest Andromeda
Skrevet

Tomatbønner funker også som basis for gryteretter med tomatsaus. Mange veggis-gryteretter (som vi spiser) er tomatretter som inkl. bønner, så hvorfor ikke bruke tomatbønner som utgangspunkt?

Skrevet

Poteter og kjøttpølser

Egg og bacon

Nam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...