Gå til innhold

p-piller og puppeproblem

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg begynte på Yasmin p-piller for ca et år siden pga kviser og så klart beskyttelse. Prøvde også Diane, men fikk for mange bivirkninger.

Men problemet er at jeg har store pupper fra før av, og nå ble de enda større og tyngre med Yasmin.

Hva skal jeg gjøre? De blir ikke mindre. Må jeg slutte på dem? Er det i så fall noen bra alternativer? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme skjedde når jeg begynte på p-piller (yasmin), men det gjorde ikke så mye da for min del :wink: . Har hørt at det går over etter noe tid, men det har ikke vært noen forandring hos meg enda, etter godt over et år på pillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong

Fikk også det problemet. Kanskje de bør føre det opp som endel av bivirkningene. :ler:

Er vel godt over et år siden jeg sluttet med dem nå, men jeg har ikke krympet ennå. Har desverre ikke noen råd til trådstarter, men jeg håper du finner en løsning på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Da jeg begynte på yasmin gikk jeg ned i vekt (er tynn nok fra før av) og ble kvalm de første dagene etter jeg hadde begynt på nytt brett. Bytta tilbake til Trinordiol jeg da. La ikke merke til om jeg fikk større pupper, men nå fikk jeg lyst til å prøve de på nytt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også større pupper med Yasmin. Veldig fornøyd med det. Kanskje jeg skal ta dobbel dose, tror dere de vokser dobbelt så mye da? :sjarmor:

Har gått på Yasmin i over 3 år nå, og puppene er stadig like store.

Ei venninne slutta på P-piller og puppene "datt ned".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...