Gå til innhold

Fine trenings/instruksjonsfilmer på YouTube?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å trene hjemme da det er langt til treningssenter. Går på tur hver dag, men vil gjøre litt styrke øvelser. Er ikke opptatt sv muskler, men synes det er viktig å ha god kjernemuskulatur og holde kroppen vedlike (jobber i helsevesenet så viktig med god holdning). 

Hva anbefale dere av trening? Vil gjerne prøve yoga og ellers trening hvor jeg bruker egen kropp som vekt. 

Anonymkode: e883e...d23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på yoga nybegynnere. Alt fra 10-60 min.

Finnes også core yoga, hele kroppen osv. Søk i vei.

Anonymkode: eea2a...31e

Skrevet

Du kan også bruke doyogawithme.com, der ligger det en god del gratisvideoer hvor du kan sortere etter nivå (nybegynner, osv), hva du ønsker å jobbe med (fleksibilitet, åpne hoftene, osv), hvilken type yoga (mer holde statiske øvelser, stretching, eller type vinyasa hvor man flyter fra en stilling til en annen). 

Anonymkode: 89a71...61f

Skrevet

Kan anbefale Yoga with Adriene :) Har massevis av videoer, f.eks et 30-dagersopplegg. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker Jillian Michaels sine. For nybegynnere anbefaler jeg 30 day shred. Det er en komplett treningsøkt på 25 minutter

Anonymkode: e6b57...05a

• Liker 1
Skrevet

Jeg sverger til LiveGym :) 

De har korte aerobic økter på 10-15 minutter, som jeg lett kan skvise inn flere ganger til dagen. Koster kr 50,- pr mnd, men det har det vært verdt for min del. De har "alt" og det bare hva man gidder å gjennomføre :) 

Anonymkode: 0bf17...ed0

Skrevet

Anbefaler også Adriene, hun er fantastisk! Veldig behagelig og flink. 

Skrevet

Yoga with Adriene. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...