AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Sånn egentlig så vil jeg gi han en reise, men jeg har ikke råd.. Det bør være noe som ikke er altfor dyrt fordi vi akkurat har vert en runde med "luksusfellen" (noe som jeg rotet til).. Men jeg har så lyst til å gi han noe som betyr noe... Anonymkode: e18a9...1f9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #2 Skrevet 19. februar 2018 Har han noen interesser? En video eller fotomontasje av livene deres sammen er også en fin gave, men det er kanskje for "jentete"? Anonymkode: 645ae...e46
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #3 Skrevet 19. februar 2018 Et kjærlighetsbrev der du skriver hvorfor du er glad i ham, at du blir enda mer forelsket i ham når han gjør noe hverdagslig for deg, hvordan du ser for deg fremtiden med ham osv. Det er billig, og kjempekoselig å få. Anonymkode: c4be9...2f3 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #4 Skrevet 19. februar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et kjærlighetsbrev der du skriver hvorfor du er glad i ham, at du blir enda mer forelsket i ham når han gjør noe hverdagslig for deg, hvordan du ser for deg fremtiden med ham osv. Det er billig, og kjempekoselig å få. Anonymkode: c4be9...2f3 Koselig, men jeg hadde blitt skuffa Anonymkode: d26aa...a27
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #5 Skrevet 19. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn egentlig så vil jeg gi han en reise, men jeg har ikke råd.. Det bør være noe som ikke er altfor dyrt fordi vi akkurat har vert en runde med "luksusfellen" (noe som jeg rotet til).. Men jeg har så lyst til å gi han noe som betyr noe... Anonymkode: e18a9...1f9 Diamantring, en romantisk reise for to og et frieri på gondol i Venezia. Anonymkode: 8d688...9c8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #6 Skrevet 19. februar 2018 Gi med hjertet, ikke lommeboka! Og spør hva vedkommende ønsker seg aller mest! Reise kan dere gjøre når dere får økonomi til det igjen! Anonymkode: 7ded5...5a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå