Gå til innhold

Hva gir man i 40 års gave til kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn egentlig så vil jeg gi han en reise, men jeg har ikke råd.. Det bør være noe som ikke er altfor dyrt fordi vi akkurat har vert en runde med "luksusfellen" (noe som jeg rotet til)..

Men jeg har så lyst til å gi han noe som betyr noe...

Anonymkode: e18a9...1f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han noen interesser? En video eller fotomontasje av livene deres sammen er også en fin gave, men det er kanskje for "jentete"?

Anonymkode: 645ae...e46

Skrevet

Et kjærlighetsbrev der du skriver hvorfor du er glad i ham, at du blir enda mer forelsket i ham når han gjør noe hverdagslig for deg, hvordan du ser for deg fremtiden med ham osv. Det er billig, og kjempekoselig å få. 

Anonymkode: c4be9...2f3

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et kjærlighetsbrev der du skriver hvorfor du er glad i ham, at du blir enda mer forelsket i ham når han gjør noe hverdagslig for deg, hvordan du ser for deg fremtiden med ham osv. Det er billig, og kjempekoselig å få. 

Anonymkode: c4be9...2f3

Koselig, men jeg hadde blitt skuffa 

Anonymkode: d26aa...a27

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn egentlig så vil jeg gi han en reise, men jeg har ikke råd.. Det bør være noe som ikke er altfor dyrt fordi vi akkurat har vert en runde med "luksusfellen" (noe som jeg rotet til)..

Men jeg har så lyst til å gi han noe som betyr noe...

Anonymkode: e18a9...1f9

Diamantring, en romantisk reise for to og et frieri på gondol i Venezia.

Anonymkode: 8d688...9c8

Skrevet

Gi med hjertet, ikke lommeboka! Og spør hva vedkommende ønsker seg aller mest! Reise kan dere gjøre når dere får økonomi til det igjen! 

Anonymkode: 7ded5...5a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...