Gå til innhold

Bekjent sur på meg, hvordan takle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Havnet i en situasjon hvor en bekjent/samme omgangskrets ble sur/forbanna på meg. Det skjedde et uhell, der egentlig ingen kan klandres, men bekjenten legger skyld på meg. I følge alle jeg har snakket med har jeg ingen skyld og burde ikke bry meg. Men jeg kan forstå at vedkommende som er sint på meg har behov for å ha noen å skylde på.

Uansett. Siden vi er i samme omgangskrets treffer jeg vedkommende ofte, for eksempel skal vi på samme arrangement ikveld. Jeg traff også vedkommende tilfeldigvis i går og spurte naturlig nok hvordan det gikk. Fikk et kort svar og vedkommende snudde seg og gikk. Altså, ikke helt god stemning.

Det jeg lurer på er hvordan jeg skal takle dette. Skal jeg prøve å prate som vanlig med vedkommende, eller skal jeg ta litt avstand og la ting roe seg ? Som sagt treffer jeg vedkommende i kveld og vi blir ikke så mange, altså er det naturlig å prate sammen,

Anonymkode: 8b71c...e1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare lat som ingenting. Er jo bare en bekjent av deg og selvom du vil komme tl å møte på personen høres ikke dette ut som en sak å gi noe mer oppmerksomhet

Anonymkode: a4314...510

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville forholdt meg mest til de andre der og ikke pratet så mye med denne bekjente. 

Anonymkode: 53503...cd5

Skrevet

La den bekjente være litt sur - så går det forh. over.  Man kan jo være sur på noe selv om man kan skjønne at det ikke var noens feil.

La det være opp til de bekjente om dere skal prate direkte sammen eller ikke . 

Har det gått noen dager og vedkommende fremdeles er sur kan du heller ta opp saken direkte,

Skrevet

Jeg ville holdt litt avstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...