AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #1 Skrevet 19. februar 2018 Hei Jeg har lekt litt med tanken å kanskje begynne en nettbutikk for hund og muligens katt! Men jeg ender alltid opp med å ikke komme på noe navn! Det er så vanskelig!! Så derfor tenkte jeg at det kanskje var noen her inne som er oppfinnsomme nok til å komme på ett mulig navn? Helst Norsk, men kan være Engelsk også :D Krysser fingrene for at det er noen som kan hjelpe meg litt på vei, og kanskje jeg kan få alle bitene på plass til å starte en nettbutikk Anonymkode: 611d8...c74
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Kanskje bruke et typisk hundenavn? Anonymkode: 38a5d...356
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Hva slags produkter og merker vil du føre da? Hvordan skal sortimentet skille seg ut blant alle tilsvarende eksisterende nettbutikker? Kanskje navnet bør reflektere det. Anonymkode: 2d9fc...435
Gjest -Willow Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 Enig med AB over. Hva gjør deg annerledes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå