Gå til innhold

Hvilken katterase?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tok inn en katt fra dyrebeskyttelsen, hun er 8 måneder og kjempe fin, men jeg lurer veldig om hun er en rasekatt eller om hun er vanlig huskatt. Har prøvd å søkt litt rundt men jeg har vanskelig med å se forskjell på katteraser, det blir liksom kun fargeforskjell jeg går etter. Hun er hvit og grå, lang og myk pels og veldig liten i størrelse med grønne øyne.

Om ingen har tanker, hvordan finner jeg isåfall ut?

Skjermbilde 2018-02-19 kl. 00.32.59.png

Skjermbilde 2018-02-19 kl. 00.32.53.png

Skjermbilde 2018-02-19 kl. 00.30.39.png

Skjermbilde 2018-02-19 kl. 00.30.24.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette er en "ekte" huskatt.

Gratulerermed fin pus. :) 

Endret av Perle
  • Liker 2
Skrevet

En huskatt. Og det er vanskelig, tidkrevende og dyrt med genetiske prøver for å fastslå om det finnes renraset opphav. Og kanskje ikke mulig og få et så presist svar... Men fin er hun! :) Og ser veldig snill og god ut.

PS, jeg renser øyenkroken på kattene mine hver dag. Får fnatt og størknet rusk der, selv om det ikke er skadelig på noen måte

Anonymkode: 6ce69...f76

• Liker 2
Skrevet

Kjempefin pus <3

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En huskatt. Og det er vanskelig, tidkrevende og dyrt med genetiske prøver for å fastslå om det finnes renraset opphav. Og kanskje ikke mulig og få et så presist svar... Men fin er hun! :) Og ser veldig snill og god ut.

PS, jeg renser øyenkroken på kattene mine hver dag. Får fnatt og størknet rusk der, selv om det ikke er skadelig på noen måte

Anonymkode: 6ce69...f76

Det skal jeg gjøre😊😊 takk for svar!

Skrevet

Ekte huskatt, ja. Og herregud, så nydelig! :rodmer: Huskattene er de aller, aller beste syns jeg. :ninuskapus: Gratulerer med nydelig pus! 

• Liker 2
Skrevet

Så nydelig! ❤️❤️❤️

Anonymkode: eecf5...88d

Skrevet

Gratulerer med pus! Hun er nydelig. :ninuskapus:

Så lenge man ikke kan vise fram stamtavle, er det en huskatt. 

Skrevet

for en nydelig pus, gratulerer så masse! Må si at jeg blir super glad når jeg hører at folk skaffer seg katter fra dyrebeskyttelsen. 

Det ser ut som en blandingsrase.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...