Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte å knuse rougen min imorges..gr.

Hvordan liker dere rouge (blush subtil) fra Lancome? Kanskje noen har prøvd fargen Aplum også?

Har tidligere hatt Chanel, som jeg likte nokså godt. Og Clinique, som antagelig var hakket bedre.. Men Clinique har så stygge forpakninger, grønne og fæle... Jeg blir trukket som et møll mot fine esker (derfor er ikke Dior et alternativ :oops: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min forrige rouge var blush subtil fra Lancome. Jeg var ikke helt fornøyd med denne, den var vanskelig å legge pent. Fargen var dessuten altfor mettet.

Nå har jeg kjøpt Blush Variation fra Ysl og er kjempefornøyd. Jeg anbefaler denne på det varmeste. Den består av fire ruter med to forskjellige farger, en matt og en med litt skimmer. Resultatet blir naturlig og perfekt.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min Lancome Blush Subtil i fargen Peach Fever, syns den blir fin på og holder lenge.

..og har en diskret sort eske :wink:

Har tidligere prøvd Clinique Soft-pressed Powder Blusher -som jeg ikke likte i det hele tatt. Ikke den samme silkemyke følelsen.

Skrevet

Jeg synes Chanel har de fineste pudderrougene. Ellers liker jeg Blushwear fra Clinique (kremrouge som blir til pudder på huden), men som du sier, stygge forpakninger :-?

Skrevet

Takk for hjelpen...bestiller Lancome, var nokså billig.

(At ikke Clinique kan skjønne at estetiske forpakninger hadde solgt mer..)

Skrevet

Lancome sine produkter er ikke særlig snille mot huden og inneholder comedogene ingredienser som tetter til porene.. Ville aldri valgt noe som helst fra Lancome.. Bare et tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...