Pusle Skrevet 29. mai #1161 Del Skrevet 29. mai Det det står mest respekt av, er å respektere naturen og de som dessverre har mistet livet på Mount Everest, ved å ikke klatre over dem for å forsøke å nå toppen. Naturkreftene er sterkere enn oss, og når vi mennesker prøver å utfordre naturkreftene ved å f.eks klatre opp verdens høyeste fjell uten oksygen, så er det mest flaks (og kanskje en liten dose forberedelser og ferdigheter) som gjør at man overlever. Løke viste at han er et menneske han også, og ikke en maskin, selv om det virker som han liker å tro det til tider. Han valgte å bruke oksygen. Det tipper jeg familien hans er glade for, ikke minst hans mindreårige døtre. Det er iallfall bra at de får faren sin hjem i live. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekaspar Skrevet 30. mai #1162 Del Skrevet 30. mai Clearpath skrev (9 timer siden): Må man egentlig være sprek? Så en dokumentar om en dame som gikk til toppen. Hun visste ikke hvordan hun tok på seg basic klatre utstyr engang. Ikke hadde hun vært på noen andre topper før heller. Var det hun kanadiske som døde på vei ned fra toppen? Hun visste knapt hvordan å ta på seg stegjern og måtte få en innføring i dette når hun ankom Himalaya. Hun ble også frarådet av sherpaer å klatre fjellet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 2. juni #1163 Del Skrevet 2. juni Gleder meg til den dagen hvor det ikke står så mye artikler overalt om han. Han er jo overalt om dagen på sosiale medier😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 2. juni #1164 Del Skrevet 2. juni Ja Er det noe i nyhetsbildet som ikke treffer meg så er det Frank Løke og Else Kåss Bryllupet, faktisk ser jeg heller fotball (og det skjer ikke). 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 3. juni #1165 Del Skrevet 3. juni https://www.nrk.no/nordland/hakon-erlandsen-ville-na-mount-everest-fra-nordsida-utan-oksygen-_-frank-loke-det-same-fra-sor-1.16902126 Sterke meninger om sirkus Løke... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 3. juni #1166 Del Skrevet 3. juni Kommer Løke og eksen til å gjøre flere comebacks enn Karlsen og Formoe? Mine to cents. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 3. juni #1167 Del Skrevet 3. juni (endret) Skravlekaspar skrev (På 30.5.2024 den 7.53): Var det hun kanadiske som døde på vei ned fra toppen? Hun visste knapt hvordan å ta på seg stegjern og måtte få en innføring i dette når hun ankom Himalaya. Hun ble også frarådet av sherpaer å klatre fjellet. Slik jeg har forstått det er det disse som har dødd så langt i 2024 på Evrest: Everest–Eight Deaths May 28 – Indian Banshi Lal, 46, died in a Kathmandu hospital after being evacuated from Everest with AMS. He was climbing with 8K Expeditions. May 23 – Nepali (not a Sherpa) Binod Babu Bastakoti, 37, died near the south Col after summiting and climbing with Yeti Adventure/Pioneer Adventure. May 22 – British Daniel Paul Paterson, 40, is missing and presumed dead near Hillary Step after summiting and climbing with 8K Expeditions. May 22 – Pastenji Sherpa, 23, is missing and presumed dead near Hillary Step after summiting with Paterson and climbing with 8K Expeditions. May 22 – Kenyan Cheruiyot Kirui, 40, died above the Hillary Step, climbing without Os with Seven Summits Treks. May 22 – Nawang Sherpa, 44, is missing and presumed dead above the Hillary Step, supporting Kirui and climbing with Seven Summits Treks. May 13 – Mongolian Usukhjargal Tsedendamba, 53, died on the SE Ridge after summiting, climbing with 8K Expeditions. May 13 – Mongolian Prevsuren Lkhagvajav, 31, died on the SE Ridge after summiting, climbing with 8K Expeditions. Lhotse–One Death May 21 – Romanian Gabriel Tabara, 48, was found dead inside his tent at C3 attempting Lhotse. Climbing with Makalu Adventure. Lenke: https://www.alanarnette.com/blog/2024/05/30/everest-2024-last-summits-of-the-season-and-another-death/ Edit: Her er en liste over alle døde på evrest gjennom tidene: https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_people_who_died_climbing_Mount_Everest Mange blir aldri hentet ned eller funnet. På vei opp går man forbi mange lik. En av de er "green boots" https://en.m.wikipedia.org/wiki/Green_Boots Endret 3. juni av pop up bruker 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnappleIsland Skrevet 9. august #1168 Del Skrevet 9. august (endret) Hvorfor er det så mange artikler og flere intervjuer hvor han skryter av å være Mensa-medlem? Han virker veldig cocky. Endret 10. august av SnappleIsland 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 10. august #1169 Del Skrevet 10. august SnappleIsland skrev (58 minutter siden): Hvorfor er det så mange artikler og flere intervjuer hvor han skryter av å være Mensa-medlem? Jeg finner han ikke i noen av Mensa-medlemsgruppene på facebook og finner han heller ikke på Mensa Norges side i medlemslista. Hvorfor skryte av å være mensa-medlem når han ikke er det?? Han virker veldig cocky. Har vanskeleg for å tru at han er i Mensa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnappleIsland Skrevet 10. august #1170 Del Skrevet 10. august (endret) Capazitet skrev (22 timer siden): Har vanskeleg for å tru at han er i Mensa Endret 10. august av SnappleIsland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 10. august #1171 Del Skrevet 10. august SnappleIsland skrev (8 timer siden): Hvorfor er det så mange artikler og flere intervjuer hvor han skryter av å være Mensa-medlem? Jeg finner han ikke i noen av Mensa-medlemsgruppene på facebook og finner han heller ikke på Mensa Norges side i medlemslista. Hvorfor skryte av å være mensa-medlem når han ikke er det?? Han virker veldig cocky. Har du seriøst lett etter kilde på at han er medlem? Hvorfor spiller det noen rolle, det er jo helt uvesentlig informasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 10. august #1172 Del Skrevet 10. august Kålrota skrev (12 minutter siden): Har du seriøst lett etter kilde på at han er medlem? Hvorfor spiller det noen rolle, det er jo helt uvesentlig informasjon. Nja. Det sier jo litt om personen om en trenger å lyve om det. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 10. august #1173 Del Skrevet 10. august Lille39 skrev (8 timer siden): Må guden vite. Han er så klein og vemmelig. Ikke pen i det hele tatt. Ville ikke tatt i han med en klype en gang. Det kan jo faktisk være at han er en hyggelig person, selv om han liker å spille bajas og trekke folk opp litt. Hørte et intervju med han etter Mount Everest turen, og der fremstod han som reflektert og ydmyk. Ut i fra det han poster på Instagram virker han også som en som bryr seg om andre enn seg selv. Når folk her inne skriver ting som «patetisk» «kvalm» og «drittmannfolk» sier det mer om de. Han har vel oppnådd mer i livet enn mange andre har. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 10. august #1174 Del Skrevet 10. august Sandie skrev (1 time siden): Det kan jo faktisk være at han er en hyggelig person, selv om han liker å spille bajas og trekke folk opp litt. Hørte et intervju med han etter Mount Everest turen, og der fremstod han som reflektert og ydmyk. Ut i fra det han poster på Instagram virker han også som en som bryr seg om andre enn seg selv. Når folk her inne skriver ting som «patetisk» «kvalm» og «drittmannfolk» sier det mer om de. Han har vel oppnådd mer i livet enn mange andre har. Kan så være. Men etter alt jeg har lest og hørt fra han så syns jeg han er vulgær og så høy på seg selv. At det er uattraktivt. Heldigvis har vi alle forskjellige smak når det kommer til menn. ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 10. august #1175 Del Skrevet 10. august Tråden er ryddet for krenkelser. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet søndag kl 01:28 #1176 Del Skrevet søndag kl 01:28 Enig med Klemetsen her. Drittlei de stuntsene til denne tosken nå. https://www.tv2.no/sport/han-er-en-tosk-alt-han-gjor-er-faen-meg-bullshit/17179356/ 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommerslør Skrevet søndag kl 04:00 #1177 Del Skrevet søndag kl 04:00 Liker ikke å si det høyt😉 men klarer ikke den mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet søndag kl 08:29 #1178 Del Skrevet søndag kl 08:29 Minitroll skrev (6 timer siden): Enig med Klemetsen her. Drittlei de stuntsene til denne tosken nå. https://www.tv2.no/sport/han-er-en-tosk-alt-han-gjor-er-faen-meg-bullshit/17179356/ Snakk om å bli parkert noe så grundig. Fantasisk kommentar av Klementsen. Løke er som bøllen i skolegården som prøver å skjule en usikker liten gutt bak store ord og tøff-i-tryne oppførsel. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå