Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

Spitzy skrev (På 7.5.2024 den 14.44):

Er ham medlem i mensa? Ja, har hørt han si at han er det. 

Høres ut som en tyrkflei, har mer tro på at det er Densa han er medlem av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Justlooking skrev (På 22.5.2024 den 15.41):

Denne lista er nok ikke oppdatert men pr 2022 var det 67 nordmenn som hadde besteget mount everest. Noen som har oppdatert liste?

http://www.pizpalu.no/mount-everest/

Det er 2 nordmenn som har nådd toppen denne uka, og Løke var ikke den første av dem, han andre kjente bare ingen journalister. :D

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for spesielt interesserte, men jeg leste noe og tenkte på det som en mulig årsak/kanskje en av flere årsaker til bruddet?:

Vet ikke om det har noe med det å gjøre, men så i en artikkel at Frank hadde lovet å gifte seg med Helen hvis han nådde toppen uten oksygen (antar jo da at det kanskje ikke skulle bli noe bryllup hvis han ikke klarte det da..?)... Mulig hun kan ha satt et ultimatum? Hvis han da ikke klarte det = ingen bryllup og det dermed kan ha vært en dealbreaker for henne? 

Evt. så jeg også noe om at de hadde holdt sammen for turen. Det er vel ikke såå unaturlig at de har utsatt et eventuelt brudd når han hadde disse store planene.

Uansett litt overraskende ja, hun har jo virket veldig støttende og de har virket forelsket/glade i hverandre. Det er jo ganske stort å bli med i såpass stor grad som hun har vært på turen, så tydelig at de har vært glade i hverandre. Synd det ble slutt, men Frank er sikkert ikke det enkleste mennesket å være sammen med. Og for alt jeg vet: Ikke Helen heller da. 

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank Løke på dax18 i dag. Bitter much? Det var flaut å se og høre på. Skikkelig pute-tv.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BellaSwan skrev (50 minutter siden):

Frank Løke på dax18 i dag. Bitter much? Det var flaut å se og høre på. Skikkelig pute-tv.

Ja fy, den var flau. Han var overhode ikke i stand til å ta til seg budskapet.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BellaSwan skrev (1 time siden):

Å det var så fælt. 😬🙈😳 Ikke vært så pinlig på Dax18 siden Gunhild Stordalen fikk bokanmeldelse🙈

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Frøkenfryden said:

Å det var så fælt. 😬🙈😳 Ikke vært så pinlig på Dax18 siden Gunhild Stordalen fikk bokanmeldelse🙈

De har kanskje samme personlighetstrekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (34 minutter siden):

Erik Stefansen Eide situasjonen fullstendig!

Ja det gjorde han virkelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virket jo rett og slett ruset på Dax18? De tallerken-pupillene og koko i blikket...
Altså, ikke for å si at han VAR det, det blir jo en ren spekulasjon (håper ikke det er ugreit å si, men ble litt målløs jeg - fremstod bare... veldig spesielt.... altså tingene han sa også/måten han både snakket på, virket, fremstod osv...), men i alle fall spesielt å bevitne innslaget... Håper nesten rus er en forklaring, for han virket ganske "ute" på et vis... Får håpe han ikke har klikket i topplokket etter turen. :P Neida... Hehe... Eller... :P (off, er jo noen som gjør det også på den type ekspedisjoner liksom... men igjen, mener ikke å være stygg/anklage, det er ikke noe mer enn det jeg sier her som er grunn til at jeg sier det, har liksom ikke noe grunn til å tro at han var ruset/har klikket utover at jeg bare syns det var spesielt å se...)

PS: For ordens skyld: Var innom og så igjen... Altså de pupillene...... Får de ikke til å stemme med lyset heller... Men jeg vet ikke altså... (Vet de kan utvides ved sterke følelser f. eks., ekstremt sinne osv, men SÅÅ store....?.......)

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var så spesielt på dax 18. To personer som var uenige, og jeg synes ingen av dem fikk med seg poenget spesielt godt. Frank Løke var seg selv lik, hverken mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo godt av Dagsnytt 18-innslaget. 
Ganske barnslige argumenter fra Løke selvfølgelig, men hvem kunne forventet noe annet.. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dårligbrukernavn skrev (12 timer siden):

Han virket jo rett og slett ruset på Dax18? De tallerken-pupillene og koko i blikket...
Altså, ikke for å si at han VAR det, det blir jo en ren spekulasjon (håper ikke det er ugreit å si, men ble litt målløs jeg - fremstod bare... veldig spesielt.... altså tingene han sa også/måten han både snakket på, virket, fremstod osv...), men i alle fall spesielt å bevitne innslaget... Håper nesten rus er en forklaring, for han virket ganske "ute" på et vis... Får håpe han ikke har klikket i topplokket etter turen. :P Neida... Hehe... Eller... :P (off, er jo noen som gjør det også på den type ekspedisjoner liksom... men igjen, mener ikke å være stygg/anklage, det er ikke noe mer enn det jeg sier her som er grunn til at jeg sier det, har liksom ikke noe grunn til å tro at han var ruset/har klikket utover at jeg bare syns det var spesielt å se...)

PS: For ordens skyld: Var innom og så igjen... Altså de pupillene...... Får de ikke til å stemme med lyset heller... Men jeg vet ikke altså... (Vet de kan utvides ved sterke følelser f. eks., ekstremt sinne osv, men SÅÅ store....?.......)

Dette er grunnen til at rykter starter! Du antar men ikke vet

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyst tvilsomt at han var ruset. Han bare ser gæren ut når han er sint. Sett det på håndballbanen om jeg husker rett.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (10 timer siden):

Jeg synes ikke det var så spesielt på dax 18. To personer som var uenige, og jeg synes ingen av dem fikk med seg poenget spesielt godt. Frank Løke var seg selv lik, hverken mer eller mindre.

Jepp. Vanskelig å skjønne at noen ble eid her. Og jeg er definitivt ingen Løke fan.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Dagsnytt18. Skal ikke kommentere øynene til Løke eller om han hadde tatt seg en tjall der nede. 
Reagerte på svaret hans om helikoptertur ned til Kathmandu fra Everest base camp. Hvor han sa det var normalt. At hele 35 klatrere tok helikopterturer ned til Kathmandu og opp igjen til base camp i tiden han var der. Det vil jeg påstå er noe ordentlig miljøsvineri. Tenk deg tilstandene i den norsk fjellheimen om man drev på slikt her. Helikopter opp til Galdhøpiggen?

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravlekaspar skrev (2 timer siden):

Så Dagsnytt18. Skal ikke kommentere øynene til Løke eller om han hadde tatt seg en tjall der nede. 
Reagerte på svaret hans om helikoptertur ned til Kathmandu fra Everest base camp. Hvor han sa det var normalt. At hele 35 klatrere tok helikopterturer ned til Kathmandu og opp igjen til base camp i tiden han var der. Det vil jeg påstå er noe ordentlig miljøsvineri. Tenk deg tilstandene i den norsk fjellheimen om man drev på slikt her. Helikopter opp til Galdhøpiggen?

Er enig med deg, 

og det er kanskje vanlig på en sånn ekspedisjon nå for tiden.

Og når jeg ser den lange køen av folk som går turen klarer jeg ikke å se det som en sånn kjempebragd heller, selv om de som går utvilsomt er spreke. Det var pr januar 2024 omtrent 6100 mennesker som har nådd toppen av Everest nå. Men løke snakker som om han har syklet til månen. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Minitroll said:

Er enig med deg, 

Og når jeg ser den lange køen av folk som går turen klarer jeg ikke å se det som en sånn kjempebragd heller, selv om de som går utvilsomt er spreke. Det var pr januar 2024 omtrent 6100 mennesker som har nådd toppen av Everest nå. Men løke snakker som om han har syklet til månen. 

I tillegg er dette turer som er ekstremt dyre. Løke sa han brukte 600 000 kroner på den siste turen. Så i tillegg til at man må være sprek å er det jo penger som er en stor del av hinderet.  Det er ekstremt få som har muligheten til å bruke slike pengesummer på en fjelltur. I tillegg til at  man heller ikke er garantert å komme opp. Man kan være uheldig med været, osv. 

Det er kanskje også en av grunnene til at Frank Løke snakker som han har syklet til månen. Han renger nok mest mulig oppmerksomhet for å finansiere disse turene. Han skal jo utgi den boken sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitroll skrev (1 time siden):

Er enig med deg, 

Må man egentlig være sprek? Så en dokumentar om en dame som gikk til toppen. Hun visste ikke hvordan hun tok på seg basic klatre utstyr engang.  Ikke hadde hun vært på noen andre topper før heller. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...