BBB12345 Skrevet 21. mai 2024 #1101 Del Skrevet 21. mai 2024 gansketeit skrev (1 minutt siden): Du syns han er en taper fordi han velger å gå med oksygen? Man kan vel ikke akkurat kalle en som Frank Løke for taper. Men du hadde kanskje lett klatret K2 og Mount Everest selv? At han er godt trent og en atlet = definitivt. Men oppførsel og hvordan han viser seg utad er rimelig stusselig.. russetid og 40årskrise 😂 Fint at folk vil gå på de fjellene, kjenner 2 stykker som har gjort det, men de har ikke ringt vg+++ hver dag for å snakke om det… 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekaspar Skrevet 21. mai 2024 #1102 Del Skrevet 21. mai 2024 gansketeit skrev (18 minutter siden): Du syns han er en taper fordi han velger å gå med oksygen? Man kan vel ikke akkurat kalle en som Frank Løke for taper. Men du hadde kanskje lett klatret K2 og Mount Everest selv? Noen som har besteget K2 bør man ha respekt for. Da det er det suverent vanskeligste av 8 K topper rent klatreteknisk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 21. mai 2024 #1103 Del Skrevet 21. mai 2024 Vi kan mene mye og mangt om dette rekordforsøket. Uavhengig av hva jeg mener om rekordforsøket så mener jeg det står respekt av at han ikke trumfet gjennom å forsøke å gå uten oksygen når situasjonen ble som den ble. Han er i live, og det er tross alt viktigst, ikke minst for de som slipper å sørge over en så unødvendig død som et feilet forsøk meget mulig ville ha resultert i. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøddel Skrevet 21. mai 2024 #1104 Del Skrevet 21. mai 2024 Frank Løke er så frekk. Jeg liker han ikke. Han burde heller gjøre noe jeg synes er fornuftig. 😑 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. mai 2024 #1105 Del Skrevet 21. mai 2024 10 minutter siden, Frisk Frosk said: Vi kan mene mye og mangt om dette rekordforsøket. Uavhengig av hva jeg mener om rekordforsøket så mener jeg det står respekt av at han ikke trumfet gjennom å forsøke å gå uten oksygen når situasjonen ble som den ble. Han er i live, og det er tross alt viktigst, ikke minst for de som slipper å sørge over en så unødvendig død som et feilet forsøk meget mulig ville ha resultert i. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suplexx Skrevet 21. mai 2024 #1106 Del Skrevet 21. mai 2024 Jeg håper alt er bra med han! Hvor lang tid tar det å gå ned fra toppen til der teltene er ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 21. mai 2024 #1107 Del Skrevet 21. mai 2024 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): Vi kan mene mye og mangt om dette rekordforsøket. Uavhengig av hva jeg mener om rekordforsøket så mener jeg det står respekt av at han ikke trumfet gjennom å forsøke å gå uten oksygen når situasjonen ble som den ble. Han er i live, og det er tross alt viktigst, ikke minst for de som slipper å sørge over en så unødvendig død som et feilet forsøk meget mulig ville ha resultert i. Absolutt. Og det mens en hel nasjon følger med, og folk sitter i kø for å si "hva var det vi sa". Hvis det var én person jeg kunne sett for meg gå i døden av ren stahet er det liksom han, og her så det ut til å kunne bli realistisk på sikt. Derfor har jeg synes hele greia har vært litt trist å følge med på (men har ikke klart å la være heller🙈). Håper han får masse støttende meldinger så han kan få beina iallefall litt ned på jorda, istedet for et nytt behov for å blåse opp egoet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 21. mai 2024 #1108 Del Skrevet 21. mai 2024 (endret) 4 hours ago, Skravlekaspar said: Noen som har besteget K2 bør man ha respekt for. Da det er det suverent vanskeligste av 8 K topper rent klatreteknisk. Annapurna 1 er ansett som vanskeligere. Står selvsagt respekt av den fysiske bragden av å bestige K2. Kunne aldri klart det selv. Fremdeles glorifiserer jeg heller eventyrerne fra midten av 1900-tallet som dro til disse toppene med egne tau og oksygentanker for å nå toppen. Industrien rundt å bestige både k2 og Mount everest er en ekstrem skitten en. Frank Løke sammen med mange andre bidrar til å skape en "business" hvor sherpaer blir tilbudt så mye penger at de ikke kan takke nei selv om de ikke ønsker å utsette seg selv for risikoen. Endret 21. mai 2024 av Bigote 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 21. mai 2024 #1109 Del Skrevet 21. mai 2024 Nå er det ett døgn siden Frank nådde toppen, men det har ikke blitt publisert noen nyheter om hvordan det har gått eller om hvordan nedstigningen har gått. Er ikke det litt rart? Kan det ha skjedd noe som ikke er så bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suplexx Skrevet 21. mai 2024 #1110 Del Skrevet 21. mai 2024 Blue Sky skrev (Akkurat nå): Nå er det ett døgn siden Frank nådde toppen, men det har ikke blitt publisert noen nyheter om hvordan det har gått eller om hvordan nedstigningen har gått. Er ikke det litt rart? Kan det ha skjedd noe som ikke er så bra? Jeg er også bekymret for dette. Jeg håper det går bra med han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 21. mai 2024 #1111 Del Skrevet 21. mai 2024 suplexx skrev (4 minutter siden): Jeg er også bekymret for dette. Jeg håper det går bra med han Ja, jeg synes det er rart. Kjæresten hans er helt stille på Instagram og VG har ikke publisert noe annet enn at han har nådd toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekaspar Skrevet 21. mai 2024 #1112 Del Skrevet 21. mai 2024 Bigote skrev (58 minutter siden): Annapurna 1 er ansett som vanskeligere. Står selvsagt respekt av den fysiske bragden av å bestige K2. Kunne aldri klart det selv. Fremdeles glorifiserer jeg heller eventyrerne fra midten av 1900-tallet som dro til disse toppene med egne tau og oksygentanker for å nå toppen. Industrien rundt å bestige både k2 og Mount everest er en ekstrem skitten en. Frank Løke sammen med mange andre bidrar til å skape en "business" hvor sherpaer blir tilbudt så mye penger at de ikke kan takke nei selv om de ikke ønsker å utsette seg selv for risikoen. Du har rett at Annapurna er ansett som den vanskeligste. K2 som nummer to. 1 av 3 som prøver seg på Annapurna dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekaspar Skrevet 21. mai 2024 #1113 Del Skrevet 21. mai 2024 Blue Sky skrev (11 minutter siden): Ja, jeg synes det er rart. Kjæresten hans er helt stille på Instagram og VG har ikke publisert noe annet enn at han har nådd toppen. Hmm. Rart. Er vel lengste tiden siden han begynte å klatre uten oppdatering. Noen som vet om pålitelige værmeldinger derfra? Ser det spriker noe værmeldingene. Noen sier opp mot 25 m/sek på Fredag. Så bør vel komne seg ned fjellet før den tid. Nå ser jeg vinden ligger på rundt 5 sekundmeter. Men så er det spørsmål om snøvær og rasfare. Vi får håpe det er tåke der som blokkerer for satelittsignalene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caniggia Skrevet 21. mai 2024 #1114 Del Skrevet 21. mai 2024 Moongirl skrev (På 20.5.2024 den 20.17): Han risikerer fortsatt livet, da han fortsatt skal gå til toppen! Mount Everest er besteget av mangfoldige tusen mennesker, hvorav personer med alvorlige handikap, sykdommer, høy alder osv.. Det er mer turisme enn idrett; iallfall med så mye hjelp som Løke har hatt. Over 300 har besteget fjellet uten oksygen, så ikke engang det ville ha vært noen stor nyhet. Selv for den mest lavpannede delen av sensasjonspressen, er det ubegripelig at det er mulig å falle så lavt som å skrive om denne klovnen. 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 21. mai 2024 #1115 Del Skrevet 21. mai 2024 Skravlekaspar skrev (10 minutter siden): Hmm. Rart. Er vel lengste tiden siden han begynte å klatre uten oppdatering. Noen som vet om pålitelige værmeldinger derfra? Ser det spriker noe værmeldingene. Noen sier opp mot 25 m/sek på Fredag. Så bør vel komne seg ned fjellet før den tid. Nå ser jeg vinden ligger på rundt 5 sekundmeter. Men så er det spørsmål om snøvær og rasfare. Vi får håpe det er tåke der som blokkerer for satelittsignalene. Oppdatering på Insta nå. Han og sherpaen er ankommet Camp 1 og skal sove der til i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekaspar Skrevet 21. mai 2024 #1116 Del Skrevet 21. mai 2024 Blue Sky skrev (19 minutter siden): Oppdatering på Insta nå. Han og sherpaen er ankommet Camp 1 og skal sove der til i morgen. 👍Det var da enda bra. Da gjenstår kun det beryktede Khumbu icefall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vårtegnet Skrevet 21. mai 2024 #1117 Del Skrevet 21. mai 2024 Det står respekt av at Løke endelig tok til fornuft men fy for en narsissistisk guttunge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 21. mai 2024 #1118 Del Skrevet 21. mai 2024 1 hour ago, Skravlekaspar said: Du har rett at Annapurna er ansett som den vanskeligste. K2 som nummer to. 1 av 3 som prøver seg på Annapurna dør. Annapurna 1* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luvinesta Skrevet 22. mai 2024 #1119 Del Skrevet 22. mai 2024 Litt beleilig at det skulle komme en "Våg å feile" bok fra han akkurat det samme året han skulle gå Everest uten ekstra oksygen (som han ikke skulle ha med, for han visste det ble fristende til å bruke det lett tilgjengelig. Vips så hadde de nok oksygen til han også i flere dager) Ved at han linker til boka si øyeblikket han kommer til basecamp så skulle man nesten tro at det hele var et PR-stunt... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 22. mai 2024 #1120 Del Skrevet 22. mai 2024 Blue Sky skrev (16 timer siden): Ja, jeg synes det er rart. Kjæresten hans er helt stille på Instagram og VG har ikke publisert noe annet enn at han har nådd toppen. Nyt stillheten.. det kommer nok mer mas 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå