Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

dårligbrukernavn skrev (32 minutter siden):

IQ og smarthet er ikke det samme. IQ handler mer om kapasitet/potensiale egentlig, og høy IQ betyr ikke at man har utnyttet dette (og særlig ikke på en god måte, nødvendigvis da - altså siden vi er i tråden om Frank Løke føltes det rimelig å poengtere😝). 

Han har høy iq, men modenhetsnivå som en tenåring. Det er to forskjellige ting.

• Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luksusbia skrev (2 timer siden):

Man får jo ikke bli med i Mensa uten iq over 130?

Er ham medlem i mensa? Ja, har hørt han si at han er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momma skrev (2 timer siden):

Mensa-kravene er ikke skyhøye, og man kan i hvert ikke sette likhetstegn mellom medlemsskap der og ekstremt smart. 

Se heller på hva fyren gjør og sier før du gjør deg opp en mening om han er ekstremt smart eller ei.

Det er forskjell på å være smart og være klok...

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (2 timer siden):

Er ham medlem i mensa? Ja, har hørt han si at han er det. 

Nei, han står ikke i medlemslisten. Han har nok vært medlem tidligere, for han har vært på landstreff og holdt noe foredrag eller noe slikt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser og persondebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vårtegnet

Er bare trist det han driver med! Står mer respekt om han hiver inn håndkle og trekker seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vårtegnet skrev (På 8.5.2024 den 0.53):

Er bare trist det han driver med! Står mer respekt om han hiver inn håndkle og trekker seg!

…. Og trekker seg tilbake fra rampelyset for godt tenker jeg

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PippPipp1
BBB12345 skrev (På 9.5.2024 den 7.52):

…. Og trekker seg tilbake fra rampelyset for godt tenker jeg

men hva skulle han egentlig levd av da? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PippPipp1 skrev (4 timer siden):

men hva skulle han egentlig levd av da? 😁

Ikke mitt problem.. klart han er meget begrenset.. men selge sjelen sin for å få inntekt er ganske trist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke helt..blir han flydd tlbake til de 7000 meterne han allerede hadde klatret? 

For isåfall skjønner jeg at folk ser på det som juks, selv om de offisielle reglene ikke ser på det som juks.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/12/2024 at 10:34 AM, Aintnofun said:

Jeg skjønte ikke helt..blir han flydd tlbake til de 7000 meterne han allerede hadde klatret? 

For isåfall skjønner jeg at folk ser på det som juks, selv om de offisielle reglene ikke ser på det som juks.

Lurer på det samme selv.  Det virker  nærmest som om man skulle kunne sette rekord i maraton ved å kun ta tiden når man løper og ikke ta tiden når man tar pause. Det ville vært veldig spesielt og da hadde Usain Bolt hatt verdensrekorden i maraton ved å legge sammen sine beste 100-metertider til et maraton. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, 29_j said:

Tror dere Frank overlever dette? 

Jeg håper og tror han husker på "Ingen skam å snu" og at han overlever, men ikke fullfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok så besatt av å bevise at han klarer det så jeg tror han gjennomfører uansett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (36 minutter siden):

Jeg tror ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det han holder på med er vanvittig. Jeg tenker på familien, ikke minst de to døtrene. Tenker han ikke på hvordan de har det nå? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (4 timer siden):

Ja. Håper det. Siden det virker som han er klar på at hvis han begynner å sulle i dødssonen (over 8000m) er desorientert og ute av stand til å ta riktige avgjørelser, så har han tydeligvis gitt beskjed til Sherpaene at de må skjære gjennom og ta avgjørelse om å snu for han. 
Nøkkelen til Løke er at han trenger litt flaks med hensyn til værforholdene. Minst mulig vind. Uten oksygentilførsel blir han lettere forfryset i fingre og tær, og risiko for koldbrann og amputasjon er mye høyere. Får han vindstille vær ser det veldig bra ut. 
Greier Løke dette vil det være tidenes beste toppbestigning av en nordmann over 8000 m. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi om man har høy iq trenger man ikke ha høye sosiale antenner.

Just saying...🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...