Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

Skravlekaspar skrev (3 timer siden):

Om du skal en tur opp den lokale fjelltoppen. Hvem med hånden på hjertet kan si de ikke tar bilde fra toppen og sender det til noen eller legger ut på FB etc?  For oppmerksomhet og en slags anerkjennelse/bekreftelse. 

Det er ganske mange som med hånden på hjertet kan si at de ikke legger ut bilder fra tur på den lokale fjelltoppen. 

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ane Rikke skrev (1 minutt siden):

Men, hvorfor skulle han ikke ønske oppmerksomhet? Tror du folk generelt er på insta fordi de ikke ønsker oppmerksomhet? Det faller på sin egen urimelighet. 

Jo, jeg tror han gjør det for oppmerksomhet. Jeg tror ikke han har noe problem med at media henter derfra heller, jeg tror det akkurat det han vil, mer oppmerksomhet. 
han bygger vel opp en « merkevare» , så ingen grunn til at ikke skulle ønske oppmerksomhet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er maksimalt lei av den oppmerksomhetssyke mannen som gjør alt for å fortsette å holde på oss. 
Jeg skal ikke klikke meg inn på en eneste overskrift fra nå av, uansett hva som måtte hende på ferden.

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nå reist på spa og spist pizza i Katmandu. Altså - i mine øyne er jo det å bryte? 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøgrønn skrev (1 time siden):

Han har nå reist på spa og spist pizza i Katmandu. Altså - i mine øyne er jo det å bryte? 

Aner ikke hvordan reglene er.. så på vg at han spiste pizza og mente at han tålte høyden veldig bra og mente sjansen for og dø var mindre fordi han klarte seg så bra- skjønner veldig lite av dette merker jeg. 

problemet var jo at han var tom for penger. Jeg håper den delen hvor han ba mamma om og sende 150 000 kr for at sønnen kunne leve litt lenger var fleip. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøgrønn skrev (4 timer siden):

Alle godkjente toppforsøk regnes fra Everest Base Camp. Så hva man har gjort før der spiller ingen rolle. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ane Rikke skrev (På 4.5.2024 den 21.40):

Alle kan gjøre hva de vil med livet sitt. De som tror at Frank gjør dette for oppmerksomhet… sterkt uenig. Det er et behov, en trang. Han gjør ikke dette for oppmerksomhet, han får oppmerksomhet fordi han gjør det. Det er en stor forskjell! 

LoL

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at han selv uttalte at han hadde norsk rekord i å komme seg fortest til toppen forrige gang han var der og da besteg Everest. Han sa han hadde brukt 21 dager, som visst da var det korteste (norsk rekord?) noen nordmann hadde kommet seg opp dit på. Er det korrekt? Har noen peiling?

Ifølge seg selv brukte han det til å legitimere at han nå skal forsøke uten oksygen. Er det relevant?
(Han tok vel det som at han tåler høyden bra, men er det noen som har peiling på hvordan han ligger an nå ifht. sist? Jeg har ikke fått med meg hvor lang tid han har brukt så langt, når han evt. planlegger å gå til toppen, hvis det blir av, osv?)
Tar gjerne imot mer info, om noen har peiling.

Faen altså, at dette i det hele tatt har pirket nysgjerrigheten min i det hele tatt. Orker ikke meg selv!!

Mens jeg likevel er i gang:
Jeg har egentlig aldri likt han altså, men begynte bare plutselig å lure på: Hvorfor er det vi misliker han igjen?? (Det er sikkert mange som vet mye mer om han enn meg, jeg har hatt litt dialog med han ifht. noe jeg driver med, i den sammenheng fikk jeg også innsyn i en del positiv omtale av han, ellers har jeg bare hørt den ene sangen og fått med meg det med Skal vi danse. Aldri vært opptatt av håndball og kjenner ikke til han så mye utover det, det er f. eks. først nå jeg har fått med meg at han i det hele tatt hadde vært på Mount Everest før... 😛 Så gjerne opplys meg, er med på mislikingen jeg altså, iallefall hvis vi har våre grunner (utover bare jantelov håper jeg?), men bare greit å vite hvorfor vi evt. ikke er så fan!)
**litt glimt i øyet her altså**

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravlekaspar skrev (På 5.5.2024 den 11.33):

Om du skal en tur opp den lokale fjelltoppen. Hvem med hånden på hjertet kan si de ikke tar bilde fra toppen og sender det til noen eller legger ut på FB etc?  For oppmerksomhet og en slags anerkjennelse/bekreftelse. 

Gått myyye i fjellet,men aldri lagt ut ett eneste bilde! Tatt bilde av bikkja ja..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (6 timer siden):

Så at han selv uttalte at han hadde norsk rekord i å komme seg fortest til toppen forrige gang han var der og da besteg Everest. Han sa han hadde brukt 21 dager, som visst da var det korteste (norsk rekord?) noen nordmann hadde kommet seg opp dit på. Er det korrekt? Har noen peiling?

Ifølge seg selv brukte han det til å legitimere at han nå skal forsøke uten oksygen. Er det relevant?
(Han tok vel det som at han tåler høyden bra, men er det noen som har peiling på hvordan han ligger an nå ifht. sist? Jeg har ikke fått med meg hvor lang tid han har brukt så langt, når han evt. planlegger å gå til toppen, hvis det blir av, osv?)
Tar gjerne imot mer info, om noen har peiling.

Faen altså, at dette i det hele tatt har pirket nysgjerrigheten min i det hele tatt. Orker ikke meg selv!!

Mens jeg likevel er i gang:
Jeg har egentlig aldri likt han altså, men begynte bare plutselig å lure på: Hvorfor er det vi misliker han igjen?? (Det er sikkert mange som vet mye mer om han enn meg, jeg har hatt litt dialog med han ifht. noe jeg driver med, i den sammenheng fikk jeg også innsyn i en del positiv omtale av han, ellers har jeg bare hørt den ene sangen og fått med meg det med Skal vi danse. Aldri vært opptatt av håndball og kjenner ikke til han så mye utover det, det er f. eks. først nå jeg har fått med meg at han i det hele tatt hadde vært på Mount Everest før... 😛 Så gjerne opplys meg, er med på mislikingen jeg altså, iallefall hvis vi har våre grunner (utover bare jantelov håper jeg?), men bare greit å vite hvorfor vi evt. ikke er så fan!)
**litt glimt i øyet her altså**

Førtiårskrise på speed han der!

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank virker som han er stuck i en blanding av permanent 40årskrise og russetid.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøgrønn skrev (18 timer siden):

Han prøver seg sikkert igjen, og så er visst både spa, pizza og helikopter innafor som en del av "det ekstreme" forsøket. Klovn.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luksusbia skrev (1 minutt siden):

Han er visst ekstremt smart,

Her er det på sin plass med seriøse kilder, og nei, uttalelser fra Løke selv gjelder ikke.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/4/2024 at 3:50 PM, sicario said:

Sjelden jeg har sett så mye jantelov, sjalusi og misunnelighet som i denne tråden😂

I tillegg må folk slutte å snakke om de stakkars sherpaene. For dem er dette big business. I tillegg vet de bedre en noen andre akkurat hva de utsetter seg for av risiko.

De bor i et land med ekstrem fattigdom og derfor er villige til å risikere livene sine for å forsørge seg selv og sin familie. Det er absolutt synd på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusbia
Momma skrev (4 minutter siden):

Her er det på sin plass med seriøse kilder, og nei, uttalelser fra Løke selv gjelder ikke.

Man får jo ikke bli med i Mensa uten iq over 130?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Luksusbia skrev (1 minutt siden):

Man får jo ikke bli med i Mensa uten iq over 130?

Mensa-kravene er ikke skyhøye, og man kan i hvert ikke sette likhetstegn mellom medlemsskap der og ekstremt smart. 

Se heller på hva fyren gjør og sier før du gjør deg opp en mening om han er ekstremt smart eller ei.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten: Ekte smartinger har ikke, om de i de hele tatt ser noen hensikt i å karre til seg et ikke akkurat høythengende medlemsskap, noe behov for å flashe Mensa-medlemsskapet slik Løke gjør. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IQ og smarthet er ikke det samme. IQ handler mer om kapasitet/potensiale egentlig, og høy IQ betyr ikke at man har utnyttet dette (og særlig ikke på en god måte, nødvendigvis da - altså siden vi er i tråden om Frank Løke føltes det rimelig å poengtere😝). 

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (9 timer siden):

Hvorfor er det vi misliker han igjen??

Han er en kjendis som markedsfører at det er ok å være et rasshøl. Det er samme grunn til at jeg mislikte Northug når han drev på. Og Gjert i Team Ingebrigtsen. 

Akkurat han siste viste seg ikke å spille, men markedsføringen er det kritiske.

For alle fikk støtte for sin aggressive «Jeg er bedre enn alle og uten feil»

Både Løke og Northug kan være hyggelige mennesker som er ydmyke for sine feil

Strengt tatt handler det litt om jantelov, men det viktige er ubalansen. Det er forskjell mellom å være cocky og arrogant. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...