BBB12345 Skrevet 3. mai #961 Del Skrevet 3. mai Frisk Frosk skrev (11 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/i/Mngr9m/dagbladet-frank-loeke-innroemmer-bildebloeff Pinlig... Hele fyren er en flause.. at folk gidder å følge med på han… 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 3. mai #962 Del Skrevet 3. mai (endret) Ikke for å si noe negativt om Frank, men jeg synes det han gjør nå er et skremmende eksempel på hva konkurranse-innstinkt (narsissisme?) kan drive folk til å gjøre. Håper dette går bra. Endret 3. mai av Mayer 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai #963 Del Skrevet 4. mai (endret) 9 hours ago, Frisk Frosk said: https://www.vg.no/nyheter/i/Mngr9m/dagbladet-frank-loeke-innroemmer-bildebloeff Pinlig... Synes pressekontaktens svar også var spesielt når han hevdet at det gamle bildet var det næreste til å beskrive situasjonen. Men om Frank var for sliten og lei seg til å ta bilde så er vel det å ikke ta bilde det nærmeste til å beskrive situasjonen. Ting er verre nå enn da han besteg Mount Everest med oksygen, så skjønner ikke hvorfor de skal bruke det bildet for å illustrere situasjonen. Endret 4. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai #964 Del Skrevet 4. mai (endret) Håper også det at Frank er så sliten som han er gjør at han innser at dette Mount Everest forsøket uten oksygen er noe han bare må gi opp. Endret 4. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 4. mai #965 Del Skrevet 4. mai Hva har det å si for oss hva Frank Løke gjør? Veldig mye negativt her. Han må få gjøre hva han vil med livet sitt. Om det går gæernt så er det ikke slik at skattepengene våre brukes på bergingsaksjon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai #966 Del Skrevet 4. mai 48 minutter siden, Sol79 said: Hva har det å si for oss hva Frank Løke gjør? Veldig mye negativt her. Han må få gjøre hva han vil med livet sitt. Om det går gæernt så er det ikke slik at skattepengene våre brukes på bergingsaksjon. Det er ikke skattepengene jeg er redd for. Det er livene til Løke og sherpaene jeg er redd for og hva han utsetter barna sine for. Jeg synes ikke man skal kunne gjøre hva man vil når man setter andre i fare eller når man har barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 4. mai #967 Del Skrevet 4. mai Sjelden jeg har sett så mye jantelov, sjalusi og misunnelighet som i denne tråden😂 I tillegg må folk slutte å snakke om de stakkars sherpaene. For dem er dette big business. I tillegg vet de bedre en noen andre akkurat hva de utsetter seg for av risiko. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macaron Skrevet 4. mai #968 Del Skrevet 4. mai Men, har han/de i det hele tatt med surstoff? For utifra det lille jeg har skjønt så er det jo utrolig krevende på tilbakeveien også så 3n ting er å klare å komme seg til toppen... bare nevner det.. 😱 Hele greia er helt hølihue! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 4. mai #969 Del Skrevet 4. mai Macaron skrev (48 minutter siden): Men, har han/de i det hele tatt med surstoff? For utifra det lille jeg har skjønt så er det jo utrolig krevende på tilbakeveien også så 3n ting er å klare å komme seg til toppen... bare nevner det.. 😱 Hele greia er helt hølihue! Er antall timer man oppholder seg i «dødssonen» som er problemet.. er man for lenge i denne sonen er man ferdig uansett om man kommer seg ned igjen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BBB12345 Skrevet 4. mai #970 Del Skrevet 4. mai sicario skrev (1 time siden): Sjelden jeg har sett så mye jantelov, sjalusi og misunnelighet som i denne tråden😂 I tillegg må folk slutte å snakke om de stakkars sherpaene. For dem er dette big business. I tillegg vet de bedre en noen andre akkurat hva de utsetter seg for av risiko. Mitt største problem er at norske medier vier en klovn så mye oppmerksomhet.. helt uinteressant å følge med på og han er en tulling 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krympeline Skrevet 4. mai #971 Del Skrevet 4. mai sicario skrev (5 timer siden): Sjelden jeg har sett så mye jantelov, sjalusi og misunnelighet som i denne tråden😂 I tillegg må folk slutte å snakke om de stakkars sherpaene. For dem er dette big business. I tillegg vet de bedre en noen andre akkurat hva de utsetter seg for av risiko. Det er en stor misforståelse å tro at kritikk alltid handler om jantelov, sjalusi og misunnelse. Det er faktisk fullt mulig å være kritisk uten at man er sjalu eller misunnelig, og det må være mulig å uttrykke det uten å få sånne ting slengt i fleisen. Betyr dog ikke at jeg er enig i kritikken som kommer frem i tråden, og helt enig med deg angående sherpaene. De vet hva de driver med. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 4. mai #972 Del Skrevet 4. mai BBB12345 skrev (4 timer siden): Mitt største problem er at norske medier vier en klovn så mye oppmerksomhet.. helt uinteressant å følge med på og han er en tulling Signerer denne. Frank Løke i seg selv er jo ikke noe problem. Problemet er alle mediene som setter spotlight på ham og gir ham spalteplass og skjermtid. Når jeg scroller nedover VG så dukker det alltid opp minst én artikkel om ham, og jeg forstår virkelig ikke hvorfor. "Frank ligger i et telt", eller "Frank er sliten", altså jeg vet ikke hva det står i alle disse artiklene, for jeg leser kun clickbait-overskriften men gidder ikke bite på. Men det er jo bare ikke-nyheter, som med alle andre realityfolk/influensere. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 4. mai #973 Del Skrevet 4. mai Alle kan gjøre hva de vil med livet sitt. De som tror at Frank gjør dette for oppmerksomhet… sterkt uenig. Det er et behov, en trang. Han gjør ikke dette for oppmerksomhet, han får oppmerksomhet fordi han gjør det. Det er en stor forskjell! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai #974 Del Skrevet 4. mai Just now, Ane Rikke said: Alle kan gjøre hva de vil med livet sitt. De som tror at Frank gjør dette for oppmerksomhet… sterkt uenig. Det er et behov, en trang. Han gjør ikke dette for oppmerksomhet, han får oppmerksomhet fordi han gjør det. Det er en stor forskjell! Hvis han ikke gjør det for oppmerksomhet, hvorfor skal han da fortelle om det til mediene og i sosiale medier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 4. mai #975 Del Skrevet 4. mai SVK skrev (Akkurat nå): Hvis han ikke gjør det for oppmerksomhet, hvorfor skal han da fortelle om det til mediene og i sosiale medier? Mediene siterer Instagram og oppsøker det aktivt selv. De sitter som gribber, og håper at det skal gå galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mai #976 Del Skrevet 4. mai Just now, Ane Rikke said: Mediene siterer Instagram og oppsøker det aktivt selv. De sitter som gribber, og håper at det skal gå galt. Men han legger det jo ut på Instagram for å få oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 4. mai #977 Del Skrevet 4. mai SVK skrev (2 minutter siden): Men han legger det jo ut på Instagram for å få oppmerksomhet. Ja, hvem gjør vel ikke det i våre dager… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 4. mai #978 Del Skrevet 4. mai Tråden er ryddet for persondebatt og krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 5. mai #979 Del Skrevet 5. mai sicario skrev (16 timer siden): Sjelden jeg har sett så mye jantelov, sjalusi og misunnelighet som i denne tråden😂 I tillegg må folk slutte å snakke om de stakkars sherpaene. For dem er dette big business. I tillegg vet de bedre en noen andre akkurat hva de utsetter seg for av risiko. Det er så utrolig teit å avskrive all kritikk med misunnelse. Hva er det å være misunnelig på? Ane Rikke skrev (11 timer siden): Alle kan gjøre hva de vil med livet sitt. De som tror at Frank gjør dette for oppmerksomhet… sterkt uenig. Det er et behov, en trang. Han gjør ikke dette for oppmerksomhet, han får oppmerksomhet fordi han gjør det. Det er en stor forskjell! Alt han gjør er for oppmerksomhet, inkludert Skal vi danse stuntet. Jeg jobber med vanskeligstilt ungdom og jeg ser samme type der. All oppmerksomhet er god oppmerksomhet, selv om andre syns de er både patetiske og teite. Løke er også avhengig av oppmerksomhet for å få noel til å sponse idiotien. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. mai #980 Del Skrevet 5. mai Mayer skrev (På 4.5.2024 den 1.15): Ikke for å si noe negativt om Frank, men jeg synes det han gjør nå er et skremmende eksempel på hva konkurranse-innstinkt (narsissisme?) kan drive folk til å gjøre. Håper dette går bra. Enig. En ting er å klarte Everest med oksygen, det er en kjempeprestasjon og ikke minst både vanskelig og farlig. Men uten oksygen? Det er bare tvers igjennom idiotisk. Jeg håper så inderlig for barna, familien og venner at dette går bra. At han innser idiotforsøket og gir seg før han tar varig skade av dette eller dør. Han har uansett utført en helt fantastisk prestasjon som han bør være superfornøyd med! Av rein nysgjerrighet: Nå som han har kommet seg så langt uten oksygen, kan han fullføre resten av turen med oksygen om han skulle bestemme seg for det? Om han tenker: Nå er jeg så nærme toppen, vist pokker skal jeg opp? Og ikke minst: Vet noen hva en sånn tur egentlig koster? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå