Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, loffen skrev:

Influenser kan han da umulig være?

Bad influence(r)? ;) 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Marriet skrev:

Jeg blir rett og slett skuffet over Frank jeg. Fikk litt sympati for han under Farmen. Han var knallsterk, jobba hardt og har en tydelig vinnerskalle. Han sa mye dumt og gjorde mye dumt da også, men så har det bare bikka. Fra å beundre den sterke psyken hans (for han har sterk psyke, det beviser han under de konkurransene han er med på, Norseman f.eks.) så har jeg rett og slett fått antipati for han etter det ekstreme eksponeringsbehovet han har i tillegg. Media beit på løken og han klarer verken å sensurere seg eller regulere seg. Jeg synes synd i familien hans som må følge dette sirkuset. Jeg håper han lander snart og innser at han er mer enn god nok som han er. Vi trenger ikke mer Løke i borat eller naken. Seksualisert innhold er ikke drøyt eller kontroversielt lenger, han klarer ikke komme med noe nytt. Et passelig eksempel er fra fire stjerners middag der Eli Hagen lo av det lille Magic Mike-stuntet og hadde det gøy, mens når punkkaka kom på bordet ble det bare for mye. Det var ikke gøy lenger, bare vulgært.

Dette. Enig i alt. 🙌

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har et litt ambivalent forhold til Frank. Syns på den ene siden han er en selvsentrert, egoistisk type med null empati. Samtidig tror jeg han egentlig er ganske myk, intelligent og grei! Men det er noe stakkarslig over det hele. Han har hevet seg på en macho-drittsekk-moro karusell han ikke har klart å hoppe av i tide. Og nå sitter han fast, stoltheten er nok for stor til at han vil vise seg fra en annen side... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Hvorfor må dem ulike tv kanalene ha med ham i forskjellige program? Jeg bare undrer. Nå 4 stjernes middag. Med den atferden i andre tv program burde han ikke fått mer skjerm tid på tv men opptakene ble vel gjort før sommeren som jeg forsto og da hadde ikke skandalen i skal vi danse skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:

Hvorfor må dem ulike tv kanalene ha med ham i forskjellige program? Jeg bare undrer. Nå 4 stjernes middag. Med den atferden i andre tv program burde han ikke fått mer skjerm tid på tv men opptakene ble vel gjort før sommeren som jeg forsto og da hadde ikke skandalen i skal vi danse skjedd.

Tv er kynisk i så måte. Frank har klart å skape mye blest rundt seg selv på kort tid og er derfor attraktiv. Jeg synes tv2 tok et godt standpunkt da de valgte å kutte samarbeidet med han. TV Norge derimot vil jo ha han med fordi han lager "god" tv. Han provoserer publikum. Men å samarbeide med Frank over tid, slik som Tv2 i utgangspunktet hadde tenkt tror jeg er mer enn utfordrende siden han er en løs kanon. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Carina Maria skrev:

Fire stjerners middag ble sikkert filmet i vår (f.eks episoden i kveld, da de viste altanen til Brede Aase, grønnsakene kjæresten hans dyrket var bare spirer). Og det var jo lenge før den tåpelige dansefadesen. Men enig med deg, får håpe han ikke får mer skjermtid nå. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har vel lagt opp som håndballspiller? Håper ikke NRK kommer til å spørre om han vil være med på neste sesong av Mesterens Mester

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
12 minutter siden, smalls skrev:

Han har vel lagt opp som håndballspiller? Håper ikke NRK kommer til å spørre om han vil være med på neste sesong av Mesterens Mester

Så dypt tror jeg ikke NRK synker, men de «strever» nok med å finne avdanka idrettsstjerner, så man vet jo aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Macimba skrev:

Så dypt tror jeg ikke NRK synker, men de «strever» nok med å finne avdanka idrettsstjerner, så man vet jo aldri. 

De hadde jo Sophie Elise i 2 av programmene sine, så kan aldri vite. Håper ikke det. Det orker jeg ikke!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, smalls skrev:

Klamrer meg til håpet om at NRK er mer kvalitetsbevisst enn som så. Løke saboterer alle konsepter han deltar i, muligens med unntak av farmen kjendis, der han faktisk kom relativt greit utav det. Jeg så mandagens 4 stjernes middag med et halvt øye. Greia er at han sjokkerer ikke lenger. Oppførselen hans er bare respektløs, ufin og forutsigbar. Løke kler seg naken, det har vi sett før. Løke serverer pung-kake, ikke overrasket. Han minner om en oppmerksomhetssyk barnehageunge som roper «bæsj og tiss» i er forsøk på å få en reaksjon fra de voksne. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ikke imponert av denne mannen... Men tror han kjenner på en slags "bli sett" krise etter farmen. Gisper etter å ikke bli glemt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får virkelig denne desperate harrytassen fortsatt ta plass i det offentlige søkelyset? 

Da er det på høy tid å slutte å klikke seg inn på aviser og TV-programmer som tror dette vil selge. Ingen klikk, ingen middelaldrende og desp Løke.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2019 den 21.23, smalls skrev:

På Mesterens Mester tror jeg faktisk han hadde blitt satt på plass av de andre deltakerne. Og bare det hadde vært fornøyelig å se!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye stygt dere klarer å lite utav dere, greit nok st man ikke liker en person men det betyr da ikke at man skal hva som helst om de.

Håper denne tråden blir ryddet snart

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Annonse
9 timer siden, DianaV skrev:

Så bildet før jeg leste tittelen og tenkte "hvem er det nå for en tulling...."

Vel vel, break a leg, din løk 👍

https://www.dagbladet.no/kjendis/lar-seg-ikke-skremme-av-dodsbildene---jeg-skal-na-mount-everest/71126244

Skal han virkelig LÅNE 400 000 kroner (minst) for å komme seg til toppen av Mount Everest??? Gjeldsatt i mange år fremover pga en fjelltur?

Endret av Million
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Million skrev:

Skal han virkelig LÅNE 400 000 kroner (minst) for å komme seg til toppen av Mount Everest??? Gjeldsatt i mange år fremover pga en fjelltur?

Jadda, det er visst planen... 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg en mer usjarmerende mann en Frank Løke. Så cocky og tror han er best 🙄 jaja, han får bare bestige Mount Everest 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...