Gå til innhold

Frank Løke

123cup456

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 1.12.2018 den 22.57, Devina skrev:

Dette makkverket av en låt (og video) er vel strengt tatt langt verre enn bare å være resultatet av mangel på sosial intelligens. 

Videoen er ikke fantastisk, men jeg synes det er godt gjort  å lage en video. Gjennomføringskraft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, I Grosny skrev:

Videoen er ikke fantastisk, men jeg synes det er godt gjort  å lage en video. Gjennomføringskraft. 

Du vet at alle kan lage en sånn video nå til dags, du kan også det 😉 Akkurat det er ikke så imponerende lenger, det krever ikke så mye som du skulle tro.. 

Blir som å si at alle som går på jobb, har en hobby, eller bare gjør noe/finner på ting, har gjennomføringskraft. Så vi har vel egentlig det alle sammen. 

Endret av Brielle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Brielle skrev:

Du vet at alle kan lage en sånn video nå til dags, du kan også det 😉 Akkurat det er ikke så imponerende lenger, det krever ikke så mye som du skulle tro.. 

Blir som å si at alle som går på jobb, har en hobby, eller bare gjør noe/finner på ting, har gjennomføringskraft. Så vi har vel egentlig det alle sammen. 

Det verste er at du har rett, men jeg synes terskelen er høy. Jeg kan lage en helt annen type video, men føler at det å lære programvare og videofaglige ting er en hindring. Løke er en energibunt, og jeg føler at jeg henger etter sånn sett. Det eneste jeg slår han på er litt bedre image???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, I Grosny skrev:

Det verste er at du har rett, men jeg synes terskelen er høy. Jeg kan lage en helt annen type video, men føler at det å lære programvare og videofaglige ting er en hindring. Løke er en energibunt, og jeg føler at jeg henger etter sånn sett. Det eneste jeg slår han på er litt bedre image???

Noen folk har mye energi, andre har mindre, vi er bare forskjellige sånn. Men jeg tror at vi allikevel kan få til det samme, det faller bare litt lettere for noen enn for andre. Problemet med Løke er at han bare ser seg selv, noe som er en dårlig egenskap. Han ser ikke det han driver med fra andres perspektiv eller hvordan det oppleves for andre. 

Og istedenfor å finne riktig nøkkel eller lirke det til, slik at han kommer inn døren på en lur måte, så tenker han ikke på konsekvensene og bare river ned hele huset slik at det bare er ruiner igjen etterpå.

Det krever ofte mer å gjøre ting på en smart måte, og å holde seg selv i skinnet. Selvdisiplin står det respekt av.. Og sosial intelligens. 

Det er GARANTERT ikke det eneste du slår han på 😊 Du er nok mye bedre på de fleste områder 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, I Grosny skrev:

Har han satt seg ned og lagd den selv, eller? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, neiognei skrev:

Har han satt seg ned og lagd den selv, eller? 

Jeg vet ikke. Egentlig ser det ut som om han har fått profesjonell hjelp.

Om han har organisert og fikset for å få det til, og om han har spurt mange folk om hjelp, så er også det en prestasjon jeg ikke  er i nærheten av. Jeg hater å spørre folk om hjelp. Synes det er ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Brielle skrev:

Noen folk har mye energi, andre har mindre, vi er bare forskjellige sånn. Men jeg tror at vi allikevel kan få til det samme, det faller bare litt lettere for noen enn for andre. Problemet med Løke er at han bare ser seg selv, noe som er en dårlig egenskap. Han ser ikke det han driver med fra andres perspektiv eller hvordan det oppleves for andre. 

Og istedenfor å finne riktig nøkkel eller lirke det til, slik at han kommer inn døren på en lur måte, så tenker han ikke på konsekvensene og bare river ned hele huset slik at det bare er ruiner igjen etterpå.

Det krever ofte mer å gjøre ting på en smart måte, og å holde seg selv i skinnet. Selvdisiplin står det respekt av.. Og sosial intelligens. 

Det er GARANTERT ikke det eneste du slår han på 😊 Du er nok mye bedre på de fleste områder 😉 

:)

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, I Grosny skrev:

Jeg vet ikke. Egentlig ser det ut som om han har fått profesjonell hjelp.

Om han har organisert og fikset for å få det til, og om han har spurt mange folk om hjelp, så er også det en prestasjon jeg ikke  er i nærheten av. Jeg hater å spørre folk om hjelp. Synes det er ubehagelig.

Han har nok ikke gjort noe selv. Synger jo ikke selv engang. Har ikke skrevet sangen heller. Stilte kun opp på videoen med dobbeltdildoen sin. Han får betalt for dette vettu. Er like imponerende som alle andre som står opp på morran. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gutter vokser aldri opp...

Mens andre vokste en gang opp, ble far og så fikk de på nytt oppmerksomhet og ble som tenåringer igjen... Trist!

Man ser jo hva slags jenter han tiltrekker seg og hva slags type menn som digger han, det er bare å se på videoen. Like barn leker best. :)

Jeg synes hele fyren er rimelig tragisk, han er ikke akkurat nyskapende med det han gjør. Faktisk er alt han driver med gjort 1000 ganger tidligere, og årsaken til at han får plass i media er fordi det har vært en stund siden vi har hatt en nasjonal klovn. Årsaken til denne tørken, trodde jeg, var at nå hadde folk lært at man i det lange løp taper på å drite seg ut slik. Men jommen så var det ikke en som ønsket å ta på seg "streber"-stempelet likevel. Ikke overraskende nærmet fyren seg også 40... Det er så forutsigbart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det blir kalt for Franks julelåt. Fyren har ikke skrevet låta og synger ikke en gang! Hva er poenget med de 3 jentene som står å mimer? Fyren nærmer seg 40 og mener han som ga han terningkast 1 bare er misunnelig :rolleyes:Tragisk hele greiene

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, smalls skrev:

Skjønner ikke hvorfor det blir kalt for Franks julelåt. Fyren har ikke skrevet låta og synger ikke en gang! Hva er poenget med de 3 jentene som står å mimer? Fyren nærmer seg 40 og mener han som ga han terningkast 1 bare er misunnelig :rolleyes:Tragisk hele greiene

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Gjest loveli

Når er han i gang igjen på "4 stjernes middag".

Fyren er totalt blottet for sosial intelligens og har nå truffet bunnen....

- håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Just now, Honey Dew said:

Hva har han gjort nå da?

Var vert for 4 stjerners middag i kveld, med hovedfokus på seg selv og naken kropp.Skikkelig putetv

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar det er hans nakne kropp vi får se i morgendagens episode også, stikkende opp mellom noen vannliljer?

Ventet på at denne tråden skulle dukke opp igjen på toppen her, etter å ha sett denne pinlige episoden....Litt høy på seg selv? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...